וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: ראשי המועדון ייפגשו עם ראשי האוהדים

18.3.2009 / 16:03

האוהדים המתוסכלים התעלמו מהשחקנים במהלך אירוע בו נכחו, ובחרו לדבר עם היו"ר בושינסקי, שקבע להיפגש עימם בהמשך. עזרן שב לפעילות

אוהדי מכבי תל אביב שבעי אכזבות מהעונה הנוכחית ורק מחכים לסיומה. האוהדים בצהוב, כמו גם הנהלת המועדון, מחכים להבטחת ההישארות בליגה באופן רישמי על מנת שאפשר יהיה להתחיל בשינויים וההכנות לקראת העונה הבאה.

אמש (שלישי) במהלך חגיגת בר מצווה שערך אחד מראשי האוהדים לבנו, נפגשו יושב ראש המועדון אביב בושינסקי והמנכ"ל עוזי שעיה, עם חלק מנציגי האוהדים שנכחו במקום והקשיבו לטענותיהם ובקשותיהם לקראת הקיץ. האוהדים הפצירו בבושינסקי להחליף כמעט את כל סגל השחקנים עם סיום העונה וזאת כי לדעתם של האוהדים, רוב השחקנים שלובשים היום את החולצה הצהובה, לא ראויים לה ואינם מראים מחוייבות ויכולת המצדיקים את הישארותם במועדון. אוהדי הקבוצה שנכחו באירוע התעלמו במופגן מהשחקנים והעדיפו לדבר רק עם בושינסקי ושעיה.

בושינסקי שהקשיב בקשב רב לטענות האוהדים, אמר להם כי "בלי אוהדים, אין לקבוצה זכות קיום בכדורגל אולם דווקא בתקופה כזו אני מצפה שתהיו מאחורי השחקנים ותתמכו בקבוצה". יושב הראש גם התייחס לקיץ הקרוב והוסיף: "אני מאוד מאמין באבי נמני, הוא עושה עבודה מצויינת. נעשה את המקסימום בכדי להעמיד במכבי קבוצה טובה וחזקה לקראת העונה הבאה".

שני הצדדים קבעו להיפגש בקרוב בפגישה מסודרת ובה ישטחו האוהדים את דבריהם בפני הנהלת המועדון.

בתוך כך, המשיכה הבוקר הקבוצה בהכנות לקראת משחק החוץ מול הכח עמידר רמת גן בשבת בוינטר. המנג'ר אבי נמני חסר את הקשר מאור בוזגלו שזומן למחנה האימון של הנבחרת הצעירה. הבלם ליאור ז'אן שעדיין סובל מרגישות בברכו, ערך אימון אישי והוא בספק רב למשחק. מחר ינסה ז'אן לערוך אימון מלא ואז יוחלט אם הוא כשיר או לא. בצוות הרפואי מעדיפים לתת לבלם מספר ימי מנוחה נוספים.

החלוץ יניב עזרן, שחזר אמש לפעילות אחרי הניתוח שעבר בברכו, התחיל לעבוד על פי תכנית השיקום המיוחדת שבנה עבורו הפיזיולוג בוקי ירון וערך גם היום אימון אישי בצידי המגרש ובחדר הכושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully