וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לדעת מה הוא עושה במחצית?

צ’רלי וילנואבה מהבאקס שלח ”טוויטר” (sms המוני ברשת) במחצית המשחק נגד הסלטיקס: ”אני צריך להעלות רמה”. המאמן שם סוף לעניין

זה לא סוד שה"טוויטר" הפך לתופעה בעולם האינטרנטי באמריקה. הרשת החברתית, שהיא מין גרסת האינטרנט ל-SMS, המאפשרת לשלוח מסרונים המוניים בתוך שניות, צברה תאוצה מטורפת מאז היווצרותה באביב 2007, עד שהיום היא הרשת החברתית השלישית בגודלה בעולם, אחרי מיי ספייס ופייסבוק. טוויטר בעצם מאפשר לאדם לכתוב ב-140 תווים מה עובר עליו באותו הרגע.

השירות הפשוט הזה משרת סנאטורים, שחקני קולנוע, סלבס ושחשני NBA כאחד. אחר המשתמשים הכבדים בשירות זה ב-NBA הוא שאקיל אוניל, שידוע בהגיגיו השנונים והמשעשעים ובאופן לא מפתיע הטוויטר שלו הוא אחד הנקראים ביותר ברשת. שחקן נוסף שכוכבו בעולם הטוויטר דורך הוא צ'רלי וילנואבה, הפורוורד של מילווקי באקס. אולם, נראה שהשחקן לקח את השירות הזה צעד אחד רחוק מדי. במחצית המשחק בין הבאקס לבוסטון סלטיקס, שלח השחקן, המכונה CV31, טוויט שאומר: "אנחנו בחדר ההלבשה, התחמקתי כדי לכתוב את הטוויט שלי. אנחנו משחקים נגד הסלטיקס, שוויון במחצית. המאמן רוצה שנהיה קשוחים יותר, אני חייב להעלות רמה".

סי.וי אכן עמד במילתו. הפורוורד קלע 11 מתוך 19 הנקודות שלו ברבע הרביעי והבאקס הפתיעו את הסלטיקס 77:86. אולם, הטוויט של וילנואבה לא מצא חן בעיני מאמנו, סקוט סקיילס. "פנינו לצ'רלי ולקבוצה ואמרנו שאנחנו לא רוצים שזה יקרה יותר", אמר המאמן. "אנחנו לא רוצים להוציא את זה מפרופורציות, אבל כל מה שנותן את הרושם שאנחנו לא רציניים ומפוקסים כל הזמן, זו לא הדרך הנכונה לפעול מבחינתנו. זה משהו שאנחנו רוצים להתרחק ממנו, זה הכל", סיכם המאמן. אגב, סקיילס לא קנס את השחקן השובב.

וילנואבה גם כן רצה להתנער מהתדמית הלא רצינית, שעשויה היתה להצטייר מהמעשה: "הייתי מאוד בתוך המשחק, כמו שראיתם לפי איך ששיחקתי. אפשר לפרש את זה בשתי דרכים – 'הוא באמת הולך להעלות רמה' או 'הוא לא באמת המשחק, הוא לא שם לה למה שקורה'. כאן זה בכלל לא היה העניין, זו לא היתה הכוונה שלי". גם בסוף המשחק שלח סי.וי. 31 טוויט: "נדרשה גנגסטריות לא קטנה לשלוח טוויט במחצית של המשחק, אבל זה לקח לי 10 שניות, ממש מהר, לא הפריע".

סבב אגדות NBA באירופה

בנות אירופה, היזהרו! דניס רודמן חוזר. שחקן העבר ואולי הילד הבעייתי ביותר ב-NBA אי פעם יוצא עם נבחרת של אגדות NBA לסיור באירופה. האירוע הראשון יתקיים באנטוורפן, בלגיה, ב-13 בנובמבר 2009, כשלאחר מכן צפויים להתקיים משחקי ראווה גם באנגליה, גרמניה, צרפת, ספרד ואיטליה.

בין השחקנים שהבטיחו את השתתפותם נמצאים שמות מוכרים יותר ושמות מוכרים פחות: דומיניק וג'ראלד ווילקינס, דריל דוקינס, מוזס מאלון, איי.סי. גרין, אורלנדו וולרידג', שון קמפ, סטייסי אוגומן, ג'ון סטארקס, ספאד ווב, די בראון, טרייסי ולמונד מאריי, נורם ניקסון, דארווין קוק, קני אנדרסון, אוליבר מילר, סטנלי רוברטס, רוברט ריד, ג'וני איגן ורודני מקריי .

הסבב היה אמור להיקרא "סקוטי פיפן ואגדות ה-NBA שלו", אך שחקן העבר של הבולס פרש ברגע האחרון ורודמן לקח את מקומו. לרודמן זוהי סוג של חזרה לאירופה, לאחר שב-2005 הוא שיחק במשחק אחד בקבוצת טורפאן פויאט מהליגה הפינית הראשונה ולאחר מכן בשלושה משחקים בברייטון ברס מאנגליה. ב-2006 שיחק רודמן בשני משחקי ראווה בפיליפינים יחד עם שחקני העבר דריל דוקינס, קווין וויליס, קלווין מרפי, אוטיס בירדסונג ואלכס אינגליש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully