וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירק או לא ירק? זו השאלה

ארסנל ניצחה את האל בגביע, אבל את מירב תשומת הלב משך פברגאס, שלטענת פיל בראון ירק על עוזרו. ססק: "מכחיש בתוקף"

תקופה טובה עוברת על ארסנל. אחרי שהשלימו עלייה דרמטית לרבע גמר ליגת האלופות וטיפסו למקום הרביעי בטבלה על חשבונה של אסטון וילה בזכות הפרש שערים, ניצחו אתמול (שלישי) התותחנים 1:2 את האל סיטי ברבע גמר הגביע ועלו לחצי, שם כבר ממתינה להם צ'לסי.

וויליאם גאלאס כבש אתמול בדקות הסיום, כנראה מעמדת נבדל, והשלים מהפך, אבל את מירב תשומת הלב משך דווקא ססק פברגאס, שהואשם על ידי מאמן האל פיל בראון בכך שירק על עוזרו, בריאן הורטון. האחרון, כך טוענים באנגליה, יגיש הבוקר תלונה נגד פברגאס, שאגב אפילו לא התלבש למשחק אתמול. "זה שהקפטן שלהם ירק על העוזר שלי מראה בדיוק איזה מועדון זה", זעם בראון על הספרדי ועל ארסנל.

ומה אמר ססק? "אני מכחיש בצורה גורפת שירקתי על מישהו אלחרי המשחק. מעולם לא עשיתי דבר כזה, אז למה שאני אעשה את זה עכשיו, כשאפילו לא שיחקתי? אני יכול להבין את התיסכול של אנשי האל שהפסידו את המשחק משער מעורר מחלוקת, אבל זו לא אשמתי".

"זה לגמרי חדש עבורי, אני לא יודע על זה כלום", הגיב ארסן ונגר כשנשאל על התקרית בה היה מעורב הקשר הצעיר. כשנשאל על הסיבה בגללה סירב ללחוץ ידיים עם בראון אחרי המשחק, כמקובל באנגליה, ענה המנג'ר הצרפתי בכעס: "חשבתי שאנחנו כאן כדי לדבר על כדורגל. חיכיתי ללחיצת הידיים, אבל אף אחד לא הגיע אז הלכתי לחדר ההלבשה".

"שיחקנו עם המון מחויבות ואופי והראנו כדורגל איכותי", הוסיף ונגר על המשחק עצמו, "זה היה ניצחון שהגיע לנו. אני מרגיש את האמונה והכוח שיש בסגל, ידעתי שהקבוצה לא תוותר כשהיינו בפיגור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully