וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגביעים הם טובים

ארסנל, שהעפילה בשבוע שעבר לרבע גמר ליגת האלופות, ניצחה 1:2 את האל סיטי ברבע גמר הגביע האנגלי, ותתמודד נגד צ'לסי בחצי הגמר

ארסנל די מתקשה בליגה האנגלית, והעונה היא לא מצליחה לקרוא תיגר על שלוש הראשונות, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וליברפול, אבל לפחות בליגת האלופות, שם היא העפילה לרבע הגמר, ובגביע האנגלי מצבה טוב. הערב (שלישי) אירחה הקבוצה של ארסן ונגר את האל סיטי בשלב רבע הגמר הגביע האנגלי באיצטדיון האמירויות, ולאחר ניצחון 1:2 היא הבטיחה את מקומה בחצי הגמר.

האל סיטי עלתה בשנה שעברה לפרמיירליג ופתחה את העונה הנוכחית בליגה בצורה מצוינת. אבל אחרי הפתיחה הטובה הגיעה דעיכה, והאל השיגה ניצחון אחד בלבד ב-13 משחקיה האחרונים בליגה. הערב היא הגיעה לאיצטדיונה המפואר של ארסנל כדי לחולל, אולי, מיני סנסציה. בדקה ה-13 האורחים עלו ליתרון מפתיע משער של ניק בארמבי הוותיק, כשהכדור שהוא בעט פגע ביוהאן דז'ורו, הטעה את שוער ארסנל לוקאש פבאינסקי וחדר מעליו פנימה.

התותחנים לא השיגו את השוויון, והאל התקרבה עוד ועוד אל ההפתעה, עד הדקה ה-74 אז חלוצה ההולנדי של ארסנל, רובין ואן פרסי, הבקיע את השוויון מבישול נאה של אנדריי ארשבין. הלחץ של הלונדונים גבר, ו-10 דקות אחר כך וויליאם גאלאס ניצל ערבובייה גדולה ברחבת האל כדי לעלות לכדור פשוט ולנגוח משני מטרים פנימה. ארסנל מבצעת מהפך ועולה ל-1:2. לתותחנים היו עוד מספר הזדמנויות עד הסיום, אבל הם לא ניצלו אותם. ארסנל העפילה לחצי הגמר, לראשונה מאז 2005 אז היא גם זכתה בגביע.

תמונת העולות לחצי גמר הגביע האנגלי הושלמה עם ההעפלה של ארסנל. העונה, באנגליה, אין אף סינדרלה המגיעה מליגה נמוכה. ב-18 לאפריל תפגוש ארסנל את צ'לסי בדרבי לונדוני בחצי גמר הגביע באיצטדיון וומבלי, כאשר יממה לאחר מכן תתעמתנה מנצ'סטר יונייטד ואברטון.

* בצרפת, גנגאן העפילה לחצי גמר הגביע הצרפתי, לאחר ניצחון 1:3 בחוץ על סדאן. אדוארדו (37, 74) ואורומה (63) כבשו, קונה הורחק (58), לסדאן כבש אלארט (18). מי שעוד העפילה לחצי הגמר היא טולוז, שגברה בפנדלים 4:5 על ליל. אחרי 0:0 בתום 90 דקות, העלה באסטוס את ליל ליתרון בדקה ה-105, אמרסון השווה עם שער עצמי בדקה ה-110. אגב, במהלך המשחק שלושה שחקנים הורחקו, אחד מטולוז (בונט 36), שניים מליל (אוברניאק 32 וקאבייה 87).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully