וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "הנה, יש סינדרלה"

כפ"ס עלתה לרבע גמר הגביע, מאמנה סיפק את מה שכולם רצו. מחפוד: "הגיע לנו להפסיד". פייגנבוים: "כל השערים של נצרת היו בגניבה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

חיפשנו סינדרלה אחת לרפואה שתרגש אותנו עם העפלה לרבע גמר גביע המדינה. אחרי שמכבי חיפה, בית"ר ירושלים, מכבי נתניה, מ.ס. אשדוד והכח עמידר רמת גן מליגת העל העפילו, הערב (שלישי) קיבלנו את מבוקשנו עם שתי קבוצות מהליגה הלאומית שנותנות קצת טעם למפעל הגביע.

הפועל כפר סבא השיגה 1:2 ענק באורווה על הפועל פתח תקוה, כשהניצחון הגדול מתוק הרבה יותר, אחרי שכפר סבא ביצעה מהפך וכששער הניצחון של מעוז סמיה הגיע בדקת הסיום של המשחק. גם מכבי אחי נצרת העפילה אחרי משחק דרמטי. נצרת הובילה 0:1, אשקלון הפכה ל-1:2, אבל נצרת השוותה בדקה ה-90. בהארכה הקבוצה של נג'ואן גרייב עלתה על גלי המומנטום, ולמרות שהייתה ב-10 שחקנים כבשה עוד שנים, ניצחה 2:4 ועלתה לרבע גמר הגביע. גם מ.ס. אשדוד העפילה לשמונה הגדולות, לאחר 0:1 קטן על מוליכת הליגה הארצית, סקציה נס ציונה.

סמיה: "אין יותר מאושר ממני"

מאמן הפועל כפר סבא, סלובודאן דראפיץ', התייחס להעפלתה של קבוצתו לרבע הגמר: "עד עכשיו לא הייתה סינדרלה, והנה עכשיו יש. כל הכבוד לחבר'ה שנלחמו והניצחון הזה מגיע להם. אי אפשר לבנות על שערים כאלה, אבל סמיה בא ונתן את השער. אין לנו שום בעיה ואנחנו לא בימים קשים או טובים. אנחנו משחקים כדורגל והחבר'ה באמת מנסים לעשות את המקסימום גם באימונים וגם במשחקים. אני מקווה שעכשיו כשהתחברנו נשחק כדורגל טוב יותר".

"פתח תקוה שיחקה מצוין", אמר כובש שער הניצחון, מעוז סמיה, בתום המשחק, "אבל התכוננו כמו שצריך. הגענו בלי שום פחד או חשש וזה הגיע לנו. התמזל מזלי לשים את השער. הם שיחקו טוב היום, אבל עם תקציב כמו שיש לנו השנה עם ילדים ועם עוד ותיקים עשינו את העבודה והגענו לרבע הגמר, ולכן אין יותר מאושר ממני".

מאמן הפועל פתח תקוה, אלי מחפוד, נשמע מאוכזב מאוד בסיום: "כפר סבא רצתה יותר מאיתנו. הגיע לנו להפסיד. זה מסוג המשחקים שאסור בהם לעשות טעויות. שיחקנו רק רבע שעה ראשונה ונענשו בסופו של דבר על כך. בטח שאני מאוכזב מהמשחק. על הנייר אנחנו יותר טובים מכפר סבא, שהיא קבוצה מהליגה השנייה. היינו צריכים לנצח את המשחק אצלנו בבית. אנחנו צריכים לבדוק את עצמנו ולראות מה לא היה בסדר".

בצוות המקצועי נרשם הרבה כעס על השחקנים והמנג'ר, זאב זלצר, הודיע על קיומו של אימון בוקר במקום יום חופש. במחצית בא המנג'ר בטענות למספר שחקנים, ביניהם הזרים ג'וניור ויסה וקוני ג'קארידג'ה. בפתח תקוה הביעו כעס על השופט חיים יעקב, שהעניק פנדל שגוי להפועל כפר סבא. בסיום פנו ליעקב שחקנים קבוצה ואמרו לו שהוא שגה בהחלטתו.

פייגנבוים: "כל השערים שלהם היו גניבה"

מ.ס. אשדוד העפילה לרבע הגמר, ומאמנה יוסי מזרחי אמר בסיום: "אני מוכן לעשות חיים קשים עד השלב הסופי וזה טבעו של משחקי גביע. כשאתה לא כובש נגד קבוצות כאלה אתה מכניס אותן להתלהבות ואז נקלע לבעיה. דווקא בתקופה האחרונה אנחנו יציבים מבחינת התוצאות, ייצבנו את משחק ההגנה שלנו אבל אנחנו לא משחקים מספיק טוב. אני מאמין שלקראת הישורת הסופית אנחנו ניראה טוב יותר".

מי שיצא מאוכזב מאוד הוא מאמנה של הפועל אשקלון, שייע פייגנבוים, שקבוצתו כבר הייתה עם רגל וחצי ברבע, אבל ספגה שער בדקת הסיום ששלח את המשחק להארכה, שם היא נוצחה. "עם כבוד אי אפשר לחיות. אני חושב שבאנו עם ארבעה חלוצים. להתגונן זה להפסיד משחק. כל השערים שלהם היו גניבה. גם כשהמשחק היה גמור בדקה ה-92 עשינו טעות קשה. הניצחון כבר היה ביד שלנו, ראיתי שיירה בדרך הביתה ושמחה גדולה. אני לא מהיום בכדורגל שלנו אבל זה אכזרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully