וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי ת"א מחכה בגמר הפלייאוף

הדאבליסטית עשתה את העבודה גם במשחק השלישי מול מטה אשר, ניצחה 1:3 ו-0:3 בסדרה כולה. מחכה למנצחת בין כפ"ס למכבי הוד השרון

סדרה אחת מבין שתיים בחצי גמר הפלייאוף של ליגת העל לגברים בכדורעף כבר מאחורינו אחרי תוצאות הערב (שלישי). הדאבליסטית, מכבי תל אביב, אירחה הערב את הפועל מטה אשר, לעיני כ-400 צופים. האורחים לא ניצחו בשום מפגש מתוך ששת המשחקים העונה בין השתיים וגם הערב העובדה הזו לא השתנתה. מטה אשר ידעה שהפסד במשחק הזה יסיים את הסדרה, אך לא יכלה לפתיחה מוחצת של תל אביב, שניצחה בשתי המערכות הראשונות 18:25 ו-16:25. במערכה השלישית חניכיו של נועם כץ התעוררו וניצלו ירידת מתח מסויימת אצל המארחים.

משחק מצויין של אלי אפרתי העניק להם זיק של תקווה וניצחון 24:26 במערכה השלישית. שחקני הדאבליסטית לא נבהלו, חזרו לשחק את המשחק הרגיל שלהם במערכה הרביעית, ניצחו בה 19:25 ו-1:3 במשחק כולו. המצטיינים בשורות הדאבליסטית היו ניקולאס אפרון והליברו, עמרי שוורץ. מכבי תל אביב מעפילה לסדרת הגמר ותחכה למנצחת בסדרה בין הפועל כפר סבא ומכבי הוד השרון, כשמחר ייערך המשחק השלישי בסדרת חצי גמר הפלייאוף בין השתיים.

במשחק האחרון של העונה בבית התחתון של ליגת העל לגברים, רשמה הערב היורדת, הפועל המעפיל/עמק חפר/מנשה ניצחון בכורה העונה, 1:3 (19:25, 25:21, 20:25, 26:28) על א.ס רמת השרון. הפועל המעפיל, אחת מאבני הדרך החשובות בכדורעף הישראלי, שיחקה ברציפות בליגה הבכירה של ישראל מאז שנת 59', למעט שנה אחת. יו"ר הקבוצה, מאיר גולן אמר היום: "בכל ירידה יש אפשרות לעלייה מחדש, אבל אם לא, נגמר כאן עידן. יש עתיד לכדורעף באזור, אבל ללא מימון זה קשה הרבה יותר. המועצות האזוריות עמק חפר ומנשה מנסות להשיג מימון לעונה הבאה וכולי תקווה שימצאו, כי אנחנו לא הצלחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully