וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נתניה דרסה גם את בנימינה

שחקניו של אלפסי ניצחו במשחק הקצוות 71:90 את בנימינה. אשדוד (84:99 על לב השרון) ועפולה (78:88 על נס ציונה) שמרו על מקומן

אליצור מכבי נתניה התייצבה הערב (שלישי) למשחק הקל ביותר שלה העונה נגד בית"ר בנימינה ועשתה את המוטל עליה לאחר ניצחון 71:90. בצל המעצר של קני וויליאמס מבנימינה, הקבוצה נאלצה להסתדר בלעדיו אך לא הסתדרה וסיימה עם הפסד 18 העונה.

נתניה, שהפסידה העונה רק פעם אחת, השתלטה על העניינים כבר בשלב מוקדם ואל הרבע השלישי היא ירדה עם יתרון בפער של 25 נקודות. 21 נקודות של טוני ווישאם לצד 13 של אלירן גואטה השאירו את בנימינה בעיקר מתוסכלת, כשגם אייל שולמן לא הצליח להושיע הרבה למרות שקלע 20 נקודות והוריד שמונה כדורים חוזרים.

הפועל עפולה, שטיילה נגד אותה בנימינה במחזור הקודם, חזרה לעבוד קשה כשפגשה את הפועל נס ציונה, אך סיימה עם ניצחון 78:88. 200 צופים ראו משחק צמוד, כאשר במחצית עפולה הובילה בנקודה, אך הפער צמח ברבע השלישי ונשמר עד הסיום. עדי פרג סיים כקלעי המצטיין של עפולה עם 24 נקודות, דניס קאר עזר לו עם 16. בשורות המפסידה בלטו אילון זגורי ודן בנק, שקלעו 18 נקודות כל אחד.

מכבי אשדוד שמרה על המקום השני בטבלה לאחר 84:99 על הפועל לב השרון והתאוששה מההפסד לאליצור נתניה במחזור הקודם. אשדוד צברה יתרון 19:31 כבר לאחר עשר דקות ואל המחצית היא ירדה ביתרון 36:62. למרות שלב השרון חזרה במחצית השנייה, זה היה מאוחר מידי. אסף דורי קלע 27 נקודות לאשדוד, תומר אטלס הוסיף 17. אדריאן אוטר הצטיין בלב השרון עם 28 נקודות.

הפועל נצרת עילית נקלעה למשחק צמוד נגד הפועל טבעון, אך בכל זאת חזרה עם ניצחון 96:99. את הרבע השלישי פתחה נצרת עילית עם יתרון שבע, אך הפער קוזז לשלוש שמונה שניות לסיום לאחר שתי נקודות של טמיר אריאלי. לרוע מזלה של טבעון אבי נניקשוילי הלך לעונשין וקלע פעמיים ונקודות דומות של אנדרה האריס מהקו כבר לא שינו הרבה. סטנלי ברנדי (23 נקודות), אבי נניקשוילי (22) ועופר דיגמל (21) היו הבולטים בשורות המנצחים, אנדרה האריס סיים עם 22 נקודות למפסידים.

אליצור כוכב יאיר גברה 72:76 על אליצור יבנה. הרבע השלישי הסתיים בצורה צמודה עם יתרון 57:58 ליבנה, אך הפער נע מצד לצד תשע שניות לסיום שלומי הרוש העלה את כוכב יאיר ליתרון נקודה. הרוש הלך לעונשין ובהמשך גם סטייסי מורייני, שהבטיח את הניצחון. מורייני סיים את המשחק עם 19 נקודות, אלון שטיין קלע 19 ליבנה.

במשחק נוסף גברה הפועל יקנעם/מגידו 83:95 על אליצור רמלה. הבולט בשורות יקנעם/מגידו היו אי ג'יי דרייטון (28 נקודות), אבי אליהו (24) ואושרי אלמוזנינו (20), מאיר בר דוד קלע 20 לרמלה. אגב, המחזור עצמו נפתח כבר אתמול עם ניצחון של מכבי הוד השרון על הפועל בארי 68:83. בארי, שהגיעה במומנטום מצוין לאחר שני ניצחונות רצופים, שבה להפסיד ולהסתבך בקרבות התחתית. עודד ברנדווין הוביל את קלעי הוד השרון עם 19 נקודות, יוני דרעי בלט עם 15 נקודות לבארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully