וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-בני סכנין: ביטחון או שלום

גם לוזון ("כל משחק תלוי בנו") וגם קוליק ("יכולים לעבור את בני יהודה") בטוחים בניצחונם בשמינית גמר הגביע (רביעי, 18:45, 5). אחד מהם יודח

שחקני בני יהודה סיימו הערב (שלישי) את ההכנות לקראת המשחק בו תארח מחר הקבוצה את בני סכנין, במסגרת שמינית גמר גביע המדינה (רביעי, 18:45, ערוץ 5). בשכונה מייחסים חשיבות גדולה מאוד להתמודדות מול שחקניו של המאמן ערן קוליק, במטרה לעבור שלב נוסף ולהתקרב צעד נוסף אל עבר האפשרות לזכות בתואר העונה. לרשותו של המאמן גיא לוזון יעמוד מחר סגל מלא, למעט הקשר אלי אברבנל, שעדיין סוחב פציעה בברכו, וצפוי לחזור לאימונים רק בשבוע הבא. לפי התרגול באימון המסכם, צפוי לוזון לערוך שינוי אחד לעומת ההרכב שפתח לפני יומיים מול מכבי חיפה, כאשר תמיר כחלון יפתח בקישור במקום תומר חמד.

לפני האימון, ערך לוזון אסיפה טקטית ארוכה לשחקניו ובה ניתח טעויות שעשו שחקנים במשחק מול מכבי חיפה. בסיום האימון תרגלו השחקנים גם בעיטות עונשין מ-11 מטרים, כלקח מהמשחק מול אום אל פאחם בשלב הקודם. המאמן גיא לוזון אמר לקראת ההתמודדות: "זה משחק חשוב מאוד לבני יהודה ואנחנו מתייחסים אליו מאוד ברצינות. אנחנו מודעים למה שהמשחק הזה יכול לגרום למועדון ולאוהדים, ויודעים לאן הוא יכול להוביל אותנו". לוזון נשאל האם הוא חושב שקבוצתו פייבוריטית: "מבחינתנו אנחנו פייבוריטים בכל משחק. אני מאמין באמונה שלמה ברגע שאנחנו באים דרוכים ומשחקים את הכדוגל שלנו, אנחנו פייבוריטים. אני מאוד מאמין בקבוצה שלי וחושב שכל משחק תלוי בנו".

המאמן נשאל האם הוא מתכוון לתת מנוחה לחלק משחקניו לקראת המשחק החשוב של הקבוצה, מול הפועל תל אביב בשבת: "ממש לא עושה חישובים כאלה. השחקנים מקצוענים. ברגע שהם נחים ואוכלים טוב, אין להם שום בעיה של עייפות, ואנחנו לא מחפשים שום תירוץ. עשינו הרבה מאוד טעויות במשחק נגד חיפה ונעשה הפקת לקחים. נעשה הכל כדי להיות ברבע הגמר. ממש לא מעניין אותי מה קורה בסכנין, רק מה קורה בבני יהודה. שוער הקבוצה, דלה איינוגבה ייצא ביום ראשון למשחק נבחרתו ניגריה שתתמודד במוקדמות המונדיאל מול מוזמביק.

שיחת היום לפני האימון היתה זימונו של הבלם דין מורי לסגל הנבחרת הבוגרת. יו"ר המועדון, חזי מגן, אמר: "דין מורי הוא גאווה גדולה למועדון. אני מקווה שזאת סנונית ראשונה מכל השחקנים הצעירים שהחלו את דרכם בקבוצה בעונה שעברה. אני בטוח שאצל מאמן כמו קשטן, מי ששווה זימון גם יוזמן בעתיד. מהרגע שדין הוזמן, חובת ההוכחה עליו".

אסי בלדוט התרכז במטרה העיקרית וסיכם: "אנחנו באים מוכנים ואני יודע שמצפה לנו משחק מאוד קשה. אני מקווה שנעשה את זה. מגיל קטן אני חולם על זכייה בגביע. הייתי קרוב לזה לפני כמה שנים ואני מקווה שסוף סוף אזכה ללחוץ לנשיא את היד".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, קובי מויאל, מהראן ראדי, פדרו גלבן, אסי בלדוט, תמיר כחלון, אלירן עטר.

"יכולים לעבור את בני יהודה"

בני סכנין סיימה אחר הצהריים (שלישי) את הכנותיה למשחק מחר במסגרת שמינית הגמר של גביע המדינה. מאז עזיבתו של לחמן האווירה הלחוצה בקבוצה נרגעה פלאים. השחקנים מספרים כי ניסיונו של ערן קוליק משרה נחת על השחקנים בקבוצה והם מאמינים שאיתו אפשר להפיק מהעונה הזו בסופו של דבר דברים טובים ואחד מהם הוא מפעל הגביע. קוליק אסף היום את השחקנים ועיקר דבריו היה על ניצחון מחר: "אני רוצה לחזור על העונה שסכנין לקחה את הגביע", אמר המאמן. "אני מאמין בכם ואפשר להפתיע בגביע את כולם".

אחרי המוטיבציה שהחדיר בשחקניו הקרין המאמן לקבוצה קטעים ממשחקי בני יהודה. קוליק שם דגש בעיקר על המצבים הנייחים שאיתם הזהובים הצליחו יותר מפעם אחת העונה לעלות ליתרון. המאמן הזהיר את חוליית הגנה מאלירן עטר ואסי בלדוט וביקש להישאר צמוד אליהם בהתקפות בני יהודה. "הדבר הכי טוב בכדורגל זה ניצחון", אמר קוליק לאחר האימון. "אומנם בליגה המצב שלנו הרבה יותר מסובך, אבל זה לא אומר שאנחנו לא נעשה הכל בכדי לנצח מחר. כמו שכולם יודעים הגביע הוא לא צפוי ואנחנו בהחלט מאמינים שאנחנו יכולים לעבור את בני יהודה".

מבחינת מצב העייפות של השחקנים בסכנין דווקא מעודדים. לא רק שבני יהודה מגיעים אחרי משחק ביום ראשון שהמשמעות הפשוטה היא פחות יום מנוחה, סכנין נהנת משובם של עבאס סוואן ופטי יא יא הטריים שנעדרו בשבת בגלל הרחקות והם יפתחו מחר בהרכב הקבוצה. למרות היכולת הטובה שהציג עומרי אלון בשער בשבועיים האחרונים, הקפטן מאיר כהן יחזור מחר אל בין הקרות לאחר היעדרות של שבועיים וזאת בשל הרחקה. מגנה השמאלי של הקבוצה באסם גנאים עדין בספק למחר כשהוא סובל ממתיחה בשריר האחורי. אם המגן יימצא לא כשיר מחר יעלה במקומו מהראן אבו ריא שהציג יכולת טובה בתור בלם באורווה. איברהים באסיט יקבל הזדמנות בהרכב על חשבונו של אחמד קאסום בכדי שקוליק יוכל להתרשם מביצועיו.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלי עותמאן, חיים בנון, יא יא פטי, באסם גנאים (מהראן אבו ריא), עבאס סוואן, חלאד חלילה, חמד גנאיים, יניב לוזון, אברהים באסיט, אובדו אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully