וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א: ורדר ברמן ומארסיי ברבע הגמר

הגרמנים סיימו ב-2:2 בחוץ נגד סנט אטיין, ועלו לשלב הבא בזכות ניצחון במשחק הראשון. מארסיי סיימה בתוצאה זהה עם אייאקס וגם עלתה

הישורת האחרונה בשלב שמינית גמר גביע אופ"א מגיעה השבוע לסיומה וכבר הערב (רביעי) עלו שתי נציגות לשלב רבע הגמר של המפעל. ורדר ברמן, שחזרה לנצח אחרי רצף רע בליגה, השלימה את העבודה בצרפת עם תיקו 2:2 מול סנט אטיין ועלייה בזכות הניצחון 0:1 במשחק הראשון. קבוצה צרפתית אחרת, שדווקא עושה חיל, מארסיי, המשיכה את היכולת הטובה מהמשחק הראשון נגד אייאקס (1:2), סיימה בתיקו 2:2 באמסטרדם ארינה, ועלתה גם היא לרבע הגמר.

סנט אטיין - ורדר ברמן 2:2 (3:2 בסיכום הכללי)

אין ספק שהליגה מדאיגה קצת יותר את אלן פראן, מאמן סנט אטיין, שכן קבוצתו נמצאת מתחת לקו האדום, ולכן ערך מספר שינויים בהרכב ודאג לשמור שחקנים למשחק הליגה הקרוב. ברמן, שחגגה בשבת עם 0:4 על שטוטגרט בליגה לאחר שישה משחקים רצופים בהם לא ניצחו, הגיעה כדי להכריע את המשחק בשלב מוקדם.

כבר בדקה השישית השיגו הגרמנים את מבוקשם, כשטורסטן פרינגס הגביה כדור קרן וסבסטיאן פרודל האוסטרי נגח פנימה. בדקה ה-27 הגיע תורו של קלאודיו פיזארו להכניע את ז'רמי ז'אנו בנגיחה בשערו החמישי העונה באירופה, זאת אחרי בישול של מסוט אוזיל. בלם סנט אטיין יוהאן בנלואן צימק בנגיחה משלו בדקה ה-64, והמחליף סבסטיאן גרקס סידר בדקה ה-90 שיוויון ולפחות מנע הפסד מהמארחים. ברמן ממשיכה לרבע הגמר.

איאקס - מארסיי 2:2 (4:3 בסיכום הכללי)

אחרי שניצחו 1:2 במשחק הקודם, במארסיי הגיעו עם אופטימיות לאמסטרדם והסתמכו על ההיכרות של מאמנם אריק גרטס עם הכדורגל ההולנדי. אייאקס החבולה והפצועה קיוותה למחוק את הפיגור מהמשחק הקודם בעזרת הקהל ולהחזיר ימיה כקדם באירופה.

אחרי ניסיונות של לואיס סוארז מצד אחד ובודווין זנדן מן הצד השני, הגיע השער של אייאקס. סוארז מצא במסירת עומק את איונג אנו, והשחקן שנבחן בתחילת העונה במכבי חיפה, כבש את הראשון שלו במדי הקבוצה ההולנדית בדקה ה-33. אייאקס עלתה ליתרון בזכות שער החוץ מהמשחק הראשון, אך תוך שתי דקות השווה ממאדו ניאנג האורח עם כדור בין רגליו של השוער ורמיר, והוריד את הקבוצות להפסקה בשיוויון.

אייאקס החזיקה הרבה יותר בכדור במחצית השנייה, אך רק בדקה ה-74 מימשה את יתרונה בשדה ויצרה שיוויון בשני המשחקים, כשסוארז שוב על תקן המבשל, הפעם למיראלם סולימאני שנגח לרשת החשופה ושלח את המשחק להארכה. בדקה ה-109 נפסקה בעיטה חופשית למארסיי, הכדור החופשי פגע בחומה, אבל שחקני אייאקס לא הצליחו להרחיק את הסכנה, והכדור הגיע לטיירון מירס, שהגיע ראשון לכדור לפני ורמיר ונגח פנימה. כדי לעלות אייאקס הייתה צריכה שני שערים, אבל זה כבר היה יותר מדי בשבילה. הקבוצה הצרפתית עלתה לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully