וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרל לנדרי מהרוקטס נורה ברגלו

הפורוורד של יוסטון נסע במכוניתו כשלפתע התנגשו בו מאחור. כשיצא לבדוק, נורו לעברו שתי יריות. שון וויליאמס מהנטס התפרע בחנות ונעצר

לידיעת הקורא דיאור פישר: רמת הכדורסל בישראל אולי נמוכה יותר מזו של ה-NBA, אבל כך גם הפציעות שמתרחשות מחוץ לפרקט. סנטר מכבי תל אביב אולי נדקר בפנים ביציאה ממועדון בעיר, אבל הוא יכול להתנחם במקרה של שחקן היוסטון רוקטס, קרל לנדרי, שנורה הבוקר (שלישי) ברגלו. מתחקיר המשטרה עולה כי לנדרי בן ה-25 חזר עם הקבוצה מהמשחק מול ניו אורלינס בליל שני, ונחת איתה בשדה התעופה בסביבות חצות. לנדרי נסע במכוניתו בשעה 4:20 בבוקר ברחובות העיר יוסטון, כשלפתע מכונית אחרת פגעה במכוניתו.

כשהוא עצר בצד ויצא כדי לבדוק את הנזק, נורו לעברו שתי יריות מהרכב שפגע בו, שעתה החל בנסיעה ועקף אותו. הירייה השנייה פגעה ברגלו של לנדרי, ופצעה אותו. לפי דובר הקבוצה, הכדור גרם לפציעה שטחית בלבד, ולפיכך השחקן ייעדר לתקופה קצרה יחסית, שלא אמורה לעלות על שבועיים. כמה שעות מוקדם יותר קלע לנדרי 12 נקודות וקטף 6 ריבאונדים בניצחונה של יוסטון, 84:95 על ההורנטס. עתה ייאלצו הרוקטס, שסובלים משלל פציעות (רגילות, אם כך אפשר לכנות את פציעותיו של טרייסי מקגריידי) להסתדר בלעדי הפורוורד, שתורם העונה 9.3 נקודות למשחק, ומוסיף 5 ריבאונדים.

שון וויליאמס התפרע בחנות ונעצר

ואם כבר פשע, אז שון וויליאמס. הפורוורד של הנטס ידוע כטראבל מייקר לא קטן, אבל לא נראה שאיש בניו ג'רזי ציפה למעצרו של השחקן ביום שני, לפני המשחק מול הנאגטס. לטענת המשטרה, וויליאמס היה בחנות פלאפונים בקניון בפרברי דנבר, כשהתפתח ויכוח לבין המוכר. וויליאמס יצא מכליו, הרים מסך מחשב וזרק אותו הצידה. המסך שבר גם את המדפסת במקום, והנזק הוערך בכ-1,300 דולרים. הוא נעצר על ידי המשטרה המקומית, הועבר למעצר ושוחרר בערבות. אלא שוויליאמס בוודאי ירגיש היטב את הפגיעה במשכורת בהמשך, בעקבות המעשה. אחרי הכל, זו אינה הפעם הראשונה העונה שהוא נעצר.

רק לפני חודש הוא נעצר על ידי משטרת הקמפוס של מכללת בוסטון, בעקבות השגת גבול. וויליאמס היה מועמד להיות בחירה גבוהה מאוד בדראפט, אבל המוניטין שלו נפגע כשנעצר בגין החזקת מריחואנה ב-2005. למרות הכל נבחר בסיבוב הראשון על ידי ניו ג'רזי, שהחליטו להמר עליו. העונה הוא קולע 2.5 נקודות ולוקח את אותו מאזן של ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully