וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורין פרנסיס חתם בירושלים

18.3.2009 / 18:00

שחקנה של לאריסה ויתר על חלק מהחוב שהיתה חייבת לו הקבוצה היוונית וחתם עד תום העונה. אמור לסייע לווטסון, סניד ומרקוביץ'

הפועל ירושלים שנראית רע מאוד במחזורים האחרונים חיזקה את עצמה כשהחתימה עם הסנטר של קבוצת א.א.ל לאריסה היוונית טורין פרנסיס (25, 2.10). בקבוצה היו מעוניינים מזה זמן רב להחתים שחקן גבוה נוסף לצידם של עומאר סניד, טרוויס ווטסון וארז מרקוביץ' ולאחר ההפסד להפועל חולון (90:69) ממנו נעדר טרוויס ווטסון בשל ניתוח, הוחלט להחתים את פרנסיס.

מה שמנע את ההעברה בתחילה היה חוסר הרצון של הקבוצה היוונית לשחרר את השחקן, אך משזה הסכים לוותר על חלק בחוזהו, הסכימו היוונים לשחררו. לאריסה נמצאת בימים אלה בקשיים כלכליים ולכן ההסכם שהושג היה לשביעות כל הצדדים. השחקן חתם עד תום העונה, ולירושלים ניתנה האופציה להאריך את חוזהו בתום העונה.

עדכון ראשון: 17.3.09, 22:16

הגוף מתאים, הפציעות מדאיגות

טורין פרנסיס נולד ב-26 ביוני, 1983 בבוסטון מסצ'וסטס, השני מבין שישה ילדים. פרנסיס סומן בגיל צעיר כשחקן מבטיח, ועורר הרבה עניין בעונתו האחרונה בתיכונים, אז רשם עונה נהדרת של 28.5 נקודות,11 ריבאונדים ו-3 חסימות. למרות יכולותיו על מגרש הכדורסל, פרנסיס הצטיין גם בתחומים אחרים, ועדיין מחזיק בשיא התיכון שלו בקפיצה משולשת. הוא התקבל לנוטר דאם, ובעונתו הראשונה הרשים את ראשי הקבוצה כשקלע 11 נקודות והיה הריבאונדר המצטיין של הקבוצה, כשקטף 8.4 ריבאונדים.

בעונתו השניה החמיץ את 12 המשחקים לעונה בגלל פציעת גב, ממנה סבל בהמשך הקריירה שלו. בעונתו האחרונה במכללה רשם 11.6 נקודות ו-9.4 ריבאונדים, והלך לנסות את מזלו בליגה של הגדולים. דוחו"ת הסקאוטים דיברו על שחקן עם מבנה גוף מתאים ביותר ל-NBA, ריבאונדר טוב ושחקן הגנה יציב. בעבר אף נחשב כפוטנציאל לבחירת לוטורי בדראפט, אך הפציעות שלו פגעו ביכולות האתלטיות שלו, ובאגרסיביות שלו על המגרש.

פרנסיס ניסה את מזלו פעם אחת במחנה טרום עונה ב-NBA, אך החליט לבסוף לחזור אל נוטר דאם לעונתו האחרונה. אחרי שסיים אותה, עבר במחנה הקיץ של מיאמי, אך לא הצליח לקבל חוזה, והחליט לעבור אל מעבר לים, אל קבוצת קאפו ד'אורלנדו האיטלקית, שם רשם 6.6 נקודות ו-5 ריבאונדים. בעונה שלאחר מכן עבר לקאנטו, שם השתפרו ממוצעיו ועלו ל-9.9 נקודות ו-6.7 ריבאונדים. את העונה הנוכחית החל בלאריסה היוונית והרשים מאוד, כשהוא קולע 16.5 נקודות ואוסף לחיקו 8.8 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully