וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לו מונאקו: "העונה של אינטר - כישלון"

המנהל הספורטיבי של קטאניה ממשיך את הסכסוך המתוקשר עם מוריניו והנראזורי. דיווחים באיטליה: אינטר מעוניינת בחסן יאבדה מבנפיקה

חשבתם שיעבור יום בלי דיווח על המריבות של ז'וזה מוריניו? אולי מחר. מי שנכנס הפעם למריבה עם הפורטוגלי הוא המנהל הספורטיבי של קטאניה, פייטרו לו מונאקו, שמכנה את העונה של אינטר תחת הפורטוגלי כ"כישלון".

העימות בין השניים התפתח כבר אחרי המשחק בו ניצחה אינטר את קטאניה 1:2 ושלאחריו מוריניו טען שקבוצתו הייתה יכולה לנצח 1:5. לו מונאקו הגיב ואמר ש"למוריניו מגיע לחטוף סטירה" ונקנס, אבל היום שוב פותח את הפה.

"לאינטר בכל מקרה תהיה עונה מאכזבת, גם אם היא תזכה באליפות, כי את זה היא עשתה גם עם רוברטו מאנצ'יני. אחרי שהם ביזבזו 50 מיליון יורו על שחקנים ו-40 מיליון על המשכורות של מאנצ'יני ומוריניו, הם היו רוצים לזכות במשהו אחר".

ועוד מאינטר: על פי דיווחים שונים הנראזורי ינסו להחתים בקיץ הקרוב את קשר בנפיקה, חסן יאבדה. אחרי הכישלון באירופה ראשי הקבוצה המילאנזית כבר חושבים על העונה הבאה וחושבים על חיזוק חוליית הקישור לאור העזיבה הצפויה של ריקרדו קווארסמה (המושאל כרגע לצ'לסי), פטריק ויירה ולואיס פיגו.

יאבדה כבר היה קרוב להגיע לסמפדוריה בקיץ האחרון, אבל לבסוף עבר מלה מאן לבנפיקה. בינתיים גם ארסנל וסביליה הוזכרו כמעוניינות בשחקן בן ה-24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully