וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבת: טורניר "דנה" בכדורסל, לראשונה בלי רלף קליין

מאמן הכדורסל המנוח נהג לפקוד בכל שנה את הטורניר של כפר הנוער "ויצו הדסים", שיתקיים בשבת לזכרה של האוהדת דנה זמורסקי

טורניר "דנה" לכדורסל נערות ייערך בשבת הקרובה בפעם החמישית, ויוקדש השנה גם לזכרו של מאמן הכדורסל האגדי רלף קליין, שהלך לעולמו באוגוסט אשתקד. בטורניר, המתקיים בכל שנה לזכרה של אוהדת הכדורסל דנה זמורסקי, ישתתפו שלוש קבוצות שונות של כפר הנוער "ויצו הדסים" שרלף הוביל לאליפות המדינה – מחזור 2004, מחזור 2006 וקבוצת 2009, שזכתה באליפות המדינה לתיכונים לפני כחודש בלבד. בטורניר יקחו חלק גם קבוצות התיכונים "היובל" הרצליה, "אוסטרובסקי" רעננה ו"ויצו" נהלל, והוא יהווה מפגש פסגה של כדורסל התיכונים לנערות בישראל. הטורניר ייערך בהיכל הספורט בקריית החינוך בנס ציונה, רחוב השריון 30 מהשעה 10:00 בבוקר. משחקי הראווה בין אלופות ויצו הדסים ומשחק הגמר של הטורניר ייערכו בין השעות 14:30 ל-16:30.

רלף קליין הכיר את דנה זמורסקי במהלך נסיעה לטורניר הפיינל פור של היורוליג. דנה וכל משפחתה הם אוהדי מכבי תל אביב בכדורסל ובמהלך הנסיעה נוצר קשר חם בין רלף לדנה. ההיכרות התהדקה בהיות דנה אוהדת שרופה של קבוצות ויצו הדסים ונכחה במשחקים רבים. לאחר שדנה נהרגה במהלך שירותה הצבאי בתאונת דרכים ב-2004, רלף נרתם להנצחת זכרה באמצעות הכדורסל והציע לקרוא על שמה את קבוצת הבנות של ויצו הדסים, אותה אימן במשך קרוב לעשור. משפחתה של דנה, מוותיקי המושבה, עיריית נס ציונה ו-ויצו, החלו לקיים בכל שנה טורניר כדורסל לזכרה של דנה ורלף הקפיד להגיע לכל טורניר – משעות הבוקר המוקדמות ועד לאחר סיום משחק הגמר. כמו בכל שנה, גם השנה מתקיים הטורניר בחסות ויצו ועיריית נס ציונה ובחסות נשיאת ויצו הלנה גלזר ויוסי שבו, ראש העיר. כתמיד, גם בטורניר השנה יחולקו מלגות ל-13 תלמידים ממוסדות החינוך של ויצו ובית הספר "בן גוריון" מנס ציונה בשווי אלפי שקלים. לצד ההנצחה המרגשת של דנה זמורסקי והמחווה לקליין, למפעל טורנירי "דנה" יש משמעות קהילתית וחינוכית יקרת ערך – בטורנירים לזכר דנה שנערכו בחמש השנים האחרונות חולקו עד כה מלגות בשווי של 100 אלף שקל לעשרות תלמידים נזקקים בעלי נשמה יתרה (תורמים לחברה ולסביבה).

ארז דגן, מאמן ויצו "דנה" הדסים ויד ימינו של רלף קליין במשך כעשור, אמר לקראת הטורניר: "זאת הפעם החמישית שאנחנו מקיימים את הטורניר לזכר דנה, והשנה לראשונה רלף לא יהיה איתנו שם. אחרי הזכייה של הבנות באליפות בחודש שעבר יהיו בטורניר הקרוב אפילו יותר אמוציות מבדרך כלל. כל אלופות העבר של ויצו הדסים יגיעו לכבד את זכרם של דנה ושל רלף וזה יהיה אירוע מאוד נוסטלגי. דנה זמורסקי תמיד תהיה בליבנו ואנחנו מתרגשים בכל שנה מחדש בטורניר לזכרה".

  • עוד באותו נושא:
  • רלף קליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully