וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה כדורסל, ודברים כאלה קורים כל הזמן"

פופוביץ' לא התרגש מההפסד של הספרס לת'אנדר במשחק האלף בו אימן. ארטסט על ניצחון הרוקטס בלי יאו: "זה מראה איזה מין קבוצה אנחנו"

משחק האלף שאימן גרג פופוביץ' בסן אנטוניו לא התנהל לפי המתוכנן. דווקא אוקלהומה סיטי החלשה הצליחה לגרור אותה למשחק צמוד עם תוצאה נמוכה, וחסימה מצוינת של השוויצרי תאבו ספולושה על טוני פרקר סגרה את ניצחון הת'אנדר 76:78.

פופוביץ' לא התרגש יותר מדי: "זה נקרא כדורסל. זה משחק כדורסל, ודברים כאלה קורים כל הזמן". שחקני הת'אנדר היו מרוצים מהניצחון הרביעי הרצוף של הקבוצה בבית. "כשמשחקים נגד קבוצה נהדרת כמו הספרס, זה עוזר לנו בתחום הביטחון", אמר קווין דוראנט, שהוביל את קלעי קבוצתו עם 25 נקודות. "אני חושב שההגנה שלנו ניצחה לנו את המשחק ואני בטוח שהספרס יכולים להעיד על כך.הם ניצחו הרבה משחקים בהגנה, ואנחנו יכולים ללמוד מקבוצה כזו".

סן אנטוניו פתחה את המשחק בסערה, ניצלה 6 איבודים של הקבוצה המאבדת ביותר בליגה וסיימה את הרבע ביתרון 14:29. אבל הת'אנדר לא התרשמו. "היינו במצב הזה בעבר עם החבר'ה האלה, אז ידענו שהם יתנו לנו לחזור למשחק", אמר דוראנט. "נלחמנו חזק". הת'אנדר חזרו ברבע השני, בעוד שהספרס איבדו 9 כדורים ונתנו לת'אנדר לסיים את המחצית בפיגור 4. מאז המשחק נותר צמוד, עד החסימה של ספולושה.

טים דאנקן הצטער שלא יכול היה לספק למאמנו ניצחון במשחק שהיווה ציון דרך, אבל הסתכל קדימה: "זה משחק שהיינו צריכים להוסיף למאזן שלנו. נתנו לו לחמוק, אבל זה נגמר וזה עבר. עכשיו אנחנו צריכים לדאוג למחר וננסה לכפר על כך מחר".

צ'אקי אטקינס, שנכנס לרוטציה של הקבוצה במקום ארל ווטסון כרכז המחליף של הת'אנדר, ומשמש כמדריך האישי של הרכז הרוקי ראסל ווסטברוק, חושב שהניצחון צריך ללמד לעתיד: "כשאתה מאבד ולא זורק מספיק לסל, קשה לנצח. אחרי הרבע הראשון צמצמנו את האיבודים וניצחנו במשחק".

"הפסדנו משחק שהיינו צריכים לנצח"

רון ארטסט לא יכול היה לפתוח את המשחק בצורה גרועה יותר ולסיים אותו בצורה טובה יותר, בניצחון הרוקטס 84:95. ארטסט החמיץ את 11 הזריקות הראשונות שלו, 9 בהם במחצית הראשונה, אבל קלע את כל 18 הנקודות שלו במחצית השנייה וסייע לקבוצתו לחזור מפיגור נגד ההורנטס המידרדרים.

"כשאתה משחק נגד שחקנים טובים , אתה לומד איך לצאת ממצבים כאלה", אמר רון רון. "לפעמים יש לך מחציות ראשונות כאלה, ובגלל זה יש לך קבוצה. בכל זאת ניצחנו ב-12 הפרש (בעצם זה היה 11). זה מראה איזה מין קבוצה אנחנו". הניצחון היה מרשים יותר גם בשל העובדה שהרוקטס שיחקו ללא יאו מינג החולה, ועם דיקמבה מוטומבו בן ה-42 בחמישייה הפותחת. "אני צריך לעצור שנייה ולנשום", אמר הסנטר הקונגולזי בחיוך. "אני זקן. אני לא צריך לרוץ על המגרש למעלה ולמטה."
לקארל לנדרי לא אכפת מי חסר: "אנחנו יכולים לשחק בלי מי שלא יהיה, אבל זה עוזר שכולם יהיו בריאים ויוכלו לשחק".

כריס פול חשב שההורנטס נתנו למשחק לחמוק להם: "הפסדנו משחק שהיינו צריכים לנצח. הם עשו מה שהם רוצים במחצית השנייה, עם ליאפים וזריקות עונשין וזה מה שפגע בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully