וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן-וולס: גונזו, פדרר מגיע

השוויצרי ניצח את קרלוביץ' 6:7, 3:6 ויתמודד נגד הצ'יליאני ב-1/8 הגמר. אנדי רם ומקס מירני בסיבוב ה-3 של הזוגות. גם איבנוביץ' ניצחה

טורניר אינדיאן-וולס נערך לקראת שלב שמינית הגמר, ומי שהבטיח את מקומו שם הוא המדורג 2 בעולם, השוויצרי רוג'ר פדרר, שחלף על פני הקרואטי הענק איבו קרלוביץ' עם 6:7 (4), 3:6. פדרר יתעמת בשלב הבא עם הצ'יליאני פרננדו גונזאלס, והנה לנו מפגש מסקרן שוודאי יוציא ניצוצות. קרואטי אחר, איבן ליוביצ'יץ' הפתיע את המדורג 8 בטורניר, ג'יל סימון, עם 3:6, 6:7 והוא עתיד לפגוש בשמינית הגמר את המנצח בין ג'ו-ווילפריד צונגה לאיגור אנדרייב.

הספרדי פרננדו ורדאסקו ניצח את הצרפתי רישאר גאסקה 3:6, 2:6 ויילחם בשמינית הגמר נגד פיליפ קוהלשרייבר הגרמני, שניצח את האקוודורי ניקולס לאפנטי 6:2, 3:6, 3:6. הבריטי אנדי מארי יפגוש בשמינית הגמר את הספרדי טומי רוברדו, שגבר על הקרואטי מרין צ'יליץ' 5:7, 6:7.

בטורניר הזוגות העפילו הישראלי אנדי רם בן זוגו ומקס מירני מבלארוסיה לסיבוב השלישי, אחרי ניצחון חלק על מאהש בהופאתי ההודי ומארק נולס מאיי הבהאמס המדורגים במקום השלישי בטורניר 6:7 (2), 4:6. בסיבוב הבא מצפה להם הזוג שינצח במפגש בין רוס האצ'ינס ואנדי מארי הבריטים למרסלו מלו ואנדרה סא הברזילאים, המדורגים במקום השמיני בטורניר.

בנשים לא נרשמו הפתעות מיוחדות. הסרבית הנאווה אנה איבנוביץ' חלפה על פני הארגנטינאית ג'יסלה דולקו בעזרת 3:6, 3:6, ותפגוש בשמינית הגמר את פלאביה פנטה האיטלקיה, שניצחה את האמריקאית אנג'לה היינס 6:4, 4:6, 1:6. דניאלה האנטוחובה ניצחה את הצ'כית פטרה קטקובסקה 5:7, 5:7, ובשלב הבא מחכה לה סילביה באמר האוסטרית, שעלתה אחרי 1:6, 3:6 על הרוסיה ורה דושבינה. נוריה לאגוסטרה הספרדיה ניצחה את אליסה קלייבאנובה הרוסיה 6:7, 3:6, ותתמודד מול משוכה לא קלה בדמותה של הרוסיה אנסטסיה פאבלוצ'נקובה, שממשיכה לעשות חיל ועלתה שלב אחרי 2:6, 4:6 על האיטלקיה קארין קנפ. אגנס ז'באיי ההונגריה ניצחה את קריסטינה בארויס הגרמניה 3:6, 4:6, ותשחק בשמינית הגמר נגד הפולניה אגניישקה ראדוונסקה, שניצחה את הקנדית אלכסנדרה ווז'ניאק 1:6, 4:6.

* טורניר הצ'לנג'ר בבנגקוק: הראל לוי העפיל לרבע הגמר אחרי שניצח את גיז'רמו קוריה הארגנטינאי 3:6, 2:6. נועם אוקון גבר על מיכאיל אלגין 6:7, 4:6 ועלה אף הוא לאותו שלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully