וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני וויליאמס ישוחרר בערבות מהמעצר

17.3.2009 / 8:03

אחרי חמישה ימים במתקן משמורת ישתחרר שחקנה של בנימינה וינסה להוכיח את מעמדו. עורך דינו: "היה ניתן למנוע את הפיאסקו המיותר הזה"

שחקן העבר של הפועל ירושלים קני וויליאמס, שמשחק כיום בבית"ר בנימינה מהליגה הלאומית, צפוי להשתחרר הבוקר (שלישי) בערבות של 10,000 שקלים ממתקן המשמורת ובתקופה הקרובה ינסה להוכיח את מעמדו בישראל. שופט בית הדין למשמורת במשרד המשפטים, אלעד אזר, החליט לקבל את עמדתו של עורך דינו של וויליאמס, תומר ורשה שהגיש את הבקשה עוד ביום ראשון. כזכור מאז יום חמישי עצור וויליאמס בחשד ששהה בישראל בשנתיים וחצי האחרונות ללא אשרת שהייה תקפה ואף שיחק בתקופה זו במכבי שוהם ובבית"ר בנימינה ללא אישור. ברשות האוכלוסין ינסו הבוקר לערער על ההחלטה.

"מגיע לו מעמד בישראל, הוא חשב בתום לב שהוא חוקי בארץ", אמר עו"ד תומר ורשה, אשר נחשב מומחה בנושאי הגירה וזרים, בשיחה עם וואלה! ספורט, "קני ווייליאמס התחתן עם ישראלית והיה עם מעמד זמני. בעקבות העובדה שהוא רגיל שסוכנים ומנהלים דואגים לו הוא לא חשב שמעמדו לא מסודר גם אחרי שנפרד מאשתו. הוא נמצא במערכת יחסים עם שוטרת לשעבר ולשניהם יש תינוקת בת 4 חודשים בבית. על פי החוק מגיע לו מעמד חוקי בישראל, וזאת ההוכחה שהוא פעל בתום לב מאחר והיה מקבל את האשרה רק אם היה פועל לכך".

"חשוב לציין שמדובר באזרח אמריקאי ולא בנתין ממדינת עולם שלישי", ממשיך ורשה, "החליטו באופן קיצוני להעביר אותו לכלא, זו הייתה טעות בשיקול הדעת. אני מאמין שהוא ישתחרר ויסדר את מעמדו בישראל". על התנהלותה של בית"ר בנימינה אשר התנערה מהשחקן הוסיף עו"ד ורשה: "הקבוצה הייתה צריכה לבדוק את מעמדו מול משרד הפנים, וכך היה אפשר למנוע את הפיאסקו המיותר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully