וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המומנטום יעשה את שלו?

המבורג מגיעה ברצף ליגה טוב יותר מגלאטסראיי לגומלין רבע הגמר באופ"א, אך הטורקים מארחים לאחר 0:0. מה יהיה? כל התשובות בפינת הסטטיסטיקה

משחק מספר 73: גלאטסראיי – המבורג 2.2, 2.8, 2.7

אחרי שבמשחק הקודם הן נפרדו ב-1:1, גלאטסראיי והמבורג נלחמות על הכרטיס לרבע גמר גביע אופ"א, מה שללא ספק עשוי לשדרג את העונה של שתיהן. בשנה שעברה גלאטסראיי נעצרה בסיבוב הראשון של הנוק אאוט לאחר הדחה על ידי באייר לברקוזן, המבורג לעומת זאת נעצרה בשמינית הגמר כשהפסידה לבאייר לברקוזן. כעת הן מחפשות להמשיך את הדהירה שלהן במפעל.

מאזנים בליגה – המבורג עם מאזן של 14 ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושבעה הפסדים מדורגת במקום הרביעי בליגה הגרמנית במרחק של ארבע נקודות מהרטה ברלין; גלאטסראיי שמדורגת במקום החמישי בטורקיה מחזיקה במאזן של 13 ניצחונות, חמש תוצאות תיקו ושישה הפסדים ורחוקה חמש נקודות מסיבאספור המוליכה.

הדרך במפעל – גלאטסראיי הודחה בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות כשבסיבוב הראשון באופ"א היא עברה את בלינזונה השוויצרית (ניצחון כפול). בשלב הבתים היא התמודדה מול אולימפיאקוס, בנפיקה, מטאליסט והרטה ברלין (סיימה עם שלושה ניצחונות והפסד) ועברה בשלב האחרון את בורדו לאחר 3:4 במשחק הגומלין; המבורג עברה בסיבוב הראשון את אונירטה הרומנית, שיחקה בבית אחד עם ז'לינה, אייאקס, סלביה פראג ואסטון וילה (סיימה עם שלושה ניצחונות והפסד לאייאקס) כשבסיבוב האחרון היא עברה את ניימיחן לאחר ניצחון כפול.

ממוצעי כיבושים (בליגה) – גלאטסראיי כובשת בממוצע שני שערים למשחק וסופגת 1.29 שערים; המבורג לעומת זאת כובשת בממוצע 1.54 שערים למשחק וסופגת 1.45 שערים.

מומנטום (בליגה) – המבורג מגיעה אחרי 0:2 על קוטבוס, קודם לכן היא הפסידה למנשנגלדבאך 4:1, הפסידה 3:1 לוולפסבורג, גברה 1:2 על באייר לברקוזן וניצחה 0:2 את ארמיניה בילפלד; גלאטסראיי סיימה במחזור האחרון ב-2:2 נגד טרבזונספור, ניצחה 1:2 את בורסאספור, ניצחה 0:1 את קוניאספור, הפסידה 5:2 לקוצ'יאליספור והפסידה 1:0 לאנטליאספור.

מפגש אחרון – כאמור המשחק הקודם נערך רק לפני שבוע והסתיים ב-1:1. באותו משחק איהאן אקמן כבש את שער היתרון בדקה ה-33 לגלאטסראיי, ואילו מרסל יאנסן היה חתום על שער השוויון בדקה ה-49.

הערכה – אנחנו הולכים על ניצחון ביתי של הטורקים שיעלה אותם לרבע הגמר למרות המומנטום השלילי בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully