וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להוציא את התסכול

אחרי ההפסד 1:0 לצ'לסי, מנצ'סטר סיטי תנסה להשלים את העבודה נגד אלבורג כדי להשיג את הכרטיס לרבע הגמר. והנה עוד כמה משחקים מומלצים

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 7.84 (10 ש"ח יניבו 78 ש"ח)

משחק מספר 3: מכבי אחי נצרת – הפועל אשקלון. אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, שחקניו של נג'ואן גרייב רוו מעט נחת במחזור האחרון בליגה לאחר 0:3 משכנע על מכבי הרצליה החלשה. כעת הם מחפשים לעבור שלב בגביע, על אף שהליגה מעניינת אותם לא פחות, ונראה שנגד אשקלון המשימה לא תהיה כל כך קשה. ההימור: 1 (1.4)

משחק מספר 4: הפועל פתח תקוה – הפועל כפר סבא. פתח תקוה מגלה חוסר יציבות במשחקי הליגה שלה. במחזור האחרון היא נוצחה 2:1 על ידי מכבי תל אביב במשחק שני רצוף שבו היא מפסידה למרות שעוד קודם לכן היא ניצחה פעמיים רצוף. בכפר סבא מדשדשים מאוד בליגה ואין להם מה להפסיד ולכן אנחנו הולכים על תיקו. ההימור: איקס (3.5)

משחק מספר 36: בני יהודה – בני סכנין. בני יהודה הציגה כדורגל חלש מאוד נגד מכבי חיפה ושילמה על כך ביוקר כשהפסידה 1:0. למרות שהיא נמצאת בתקופה מצוינת, היא נעצרה ותהיה לה הזדמנות טובה לשוב למסלול הניצחונות נגד יריבה נוחה כסכנין, שהחליפה רק לפני פחות שבוע מאמן ועדיין לא מאורגנת מספיק. ההימור: 1 (1.6)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 12.054 (10 ש"ח יניבו 121 ש"ח)

משחק מספר 41: סנט אטיין – ורדר ברמן. אחרי הניצחון במשחק הראשון 0:1 תנסה ברמן לצאת לצרפת עם תיקו כדי להשלים את המשימה ולהשיג את הכרטיס לרבע הגמר. ברמן מדשדשת בליגה ולא מצליחה לתפוס את הצמרת אבל גם סנט אטיין לא מצליחה לבוא לידי ביטוי בצרפת. ובכל זאת אנחנו הולכים על תיקו. ההימור: איקס (2.8)

משחק מספר 45: אייאקס – מארסיי. מארסיי נלחמת חזק על האליפות בצרפת ורחוקה רק נקודה מליון המוליכה. במחזור האחרון היא חגגה עם 1:3 ענק על פאריס סן ז'רמן ועם אותו ביטחון היא מגיעה כעת למשחק הגומלין נגד אייאקס, שהפסידה 2:1 במשחק הראשון, אך הפעם תחזיר עם ניצחון. ההימור: 1 (2.1)

משחק מספר 77: אלבורג – מנצ'סטר סיטי. אלבורג נוצחה במשחק הקודם 2:0 ונראה שאם היא לא תיתן את כל כולה, היא תסיים את דרכה בגביע אופ"א. סיטי קבוצה יותר טובה וכשרונית, למרות חוסר ההצלחה בליגה, ולמרות ההפסד 1:0 במחזור האחרון לצ'לסי היא אמורה לתת את הטון ולהשלים ניצחון כפול. ההימור: 2 (2.05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully