וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "חזרנו לשחק טוב ומשוחרר"

מאמן בית"ר נהנה מה-1:2 על הפועל ת"א, אך העדיף לא לדבר על אליפות: "גם בחיפה לא מדברים". אנטבי: "היינו צריכים להוציא נקודה"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אוהדי בית"ר ירושלים חשבו הערב (שני) רק על מילה אחת: נקמה. הצהובים הגיעו בהמוניהם לטדי כדי לראות את שחקניהם מחזירים להפועל תל אביב על ההשפלה מהסיבוב הקודם בבלומפילד (4:0) וראו משחק בהחלט טוב, בעיקר במחצית השנייה, שהסתיים בניצחון 1:2 של הדאבליסטית. בעקבות הניצחון העלתה בית"ר את מאזנה ל-40 נקודות, חמש פחות מהמוליכה מכבי חיפה שבהחלט יכולה לחוש מצוקה לנוכח הדהירה של הירושלמים.

לבית"ר יש בדיוק אותו מספר נקודות כמו למכבי נתניה השלישית, אותה תפגוש במחזור הבא ביום ראשון הקרוב, במשחק המרכזי שהוקדם ביום משום הרצון לאפשר לנבחרת ישראל יום הכנה נוסף לקראת יוון. כזכור, הייתה מחלוקת בין ההתאחדות לכדורגל לערוץ 10, שרצה להשאיר את השידור ביום שני. מהערוץ נמסר בתגובה להחלטה: "הושגה הסכמה בעל פה, שטרם נחתמה, בינינו לבין ההתאחדות לשביעות רצון שני הצדדים".

קורנפיין ביטל את הקנס לשחקנים

היו"ר איציק קורנפיין הודיע בחדר ההלבשה של הירושלמים הצוהלים, כי החליט לבטל את קנס 5,000 השקלים שהוטל על השחקנים לאחר אותה תבוסה מחפירה בבלומפילד בסיבוב הקודם.

המאמן המנצח ראובן עטר, אמר בסיום המשחק: "זה הרבה יותר מניצחון רגיל. היה ברור שהקהל רוצה ניצחון בחזרה, היה הרבה מתח לפני ואני שמח שהצלחנו לנצח. אין ספק שרואים אצל השחקנים בגרות וקור רוח. בסיבוב הראשון היינו צריכים להתמודד עם הרבה דברים מלבד הצד המקצועי, ועכשיו חזרנו לשחק טוב ומשוחרר".

המאמן התייחס גם לכוונות האליפות של קבוצתו, אך העדיף להתרחק מהצהרות: "עשרה מחזורים זה המון ויש עוד 30 נקודות בקופה, אבל אם נמשיך בממוצע של המשחקים שלנו בעשרה משחקים האחרונים אז נוכל להיאבק חזק עם מכבי חיפה על האליפות. לא נבוא ונגיד היום שאנחנו רק בטווח של שני משחקים ושאנחנו נלחמים על האליפות אבל עמוק בלב ברור שאלה המחשבות שלנו. אם הם לא מדברים, אז גם אנחנו לא נדבר. כרגע אנחנו עדיין במקום הרביעי, ונמשיך לעבוד בדרך הזו בלי דיבורים על אליפות, נמשיך להתקדם ולהתקדם ככה".

שמואל קוזוקין, שהוחלף בדקה ה-64 בגלל פציעה, סובל משריר תפוס בגב, וחומרת פציעתו תתברר רק מחר לאחר שייבדק. 13 מאוהדי הקבוצה נעצרו במהלך המשחק על עבירות של ספסרות והפרות סדר מחוץ לאצטדיון.

אנטבי: "לכל שחקן יש מחליף"

בסיום המשחק שררה תחושה קשה בחדר ההלבשה של הפועל תל אביב, ו-ואליד באדיר צעק לעבר חבריו לקבוצה: "איך אתם משחקים?". בקבוצה שיבחו את החלוץ הצעיר ויקטור מרעי, שצפוי לקבל יותר הזדמנויות בעתיד הקרוב ולקבל עדיפות על פני עדן בן בסט.

אלי גוטמן אמר בסיום: "צריך לברך את בית"ר, הגיע להם לנצח. באנו מאוד מוכנים למשחק הזה, עד השער הראשון נראינו קבוצת כדורגל מאורגנת, קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה, אבל ספגנו את הגול הראשון דווקא כשהכדור היה ברגליים שלנו. אחר כך קרה לנו מה שקורה לנו לצערי לא בפעם הראשונה, כשאיבדנו כיוון וה-0:2 באמת היה יותר קרוב מה-1:1. אני חושב שמגיעות מילים טובות לויקטור מרעי שנכנס והראה מוטיבציה וביטחון עצמי".

"חזרנו למשחק עם 2:1", המשיך גוטמן. "ומאותו הרגע החלטתי שעדיף לעשות משחק מחוף אל חוף, לא היה אכפת לי לקבל את ה-3:1 והעדפנו לשחק בכדורים ארוכים. רק ככה הייתה לנו אפשרות להשוות. העדפנו לוותר על מרכז השדה. כתוצאה מכך היה כיף לקהל, היה משחק פתוח והיו מצבים ליד שני השערים. היו חסרים לנו שחקנים, אבל אנחנו אנשים שמאמינים בסגל שלנו והאמנו שהשחקנים ששיחקו היום ייתנו את מה שהם צריכים לתת. שיחקנו עם השחקנים בסגל שעמד לרשותנו".

יגאל אנטבי אמר: "לא היינו במשחק בחצי הראשון וקיבלנו שני גולים שלא היינו צריכים לקבל. הם כמעט לא הגיעו למצבים וחבל שספגנו. בחצי השני היה אחרת לגמרי, הגענו למצבים וכבשנו אבל זה לא הספיק. הפסדנו, אבל נתעשת ונמשיך בשבוע הבא".

לגבי השפעתה של רשימת הפציעות הארוכה של האדומים על ההפסד, אמר אנטבי: "להפועל תל אביב יש סגל רחב, זה מועדון גדול ולכל שחקן יש מחליף. למרות הסגל החסר היינו צריכים לבוא לפה ולהוציא לפחות נקודה אחת, אבל לא עשינו את זה".

השופט מאיר לוי דיבר לאחר המשחק על אירוע המחלוקת, בו שלף אדום לשוער אניימה והצביע לנקודה הלבנה למרות שהשוער נגע בכדור: "ראיתי הכשלה של השוער, אך מהזווית שלי לא ראיתי נגיעה של הכדור. זה עניין של זווית, ומהזווית שלי זה נראה הפנדל הכי ברור בעולם. את הנגיעה של אניימה פיספסתי אבל הקוון ראה טוב יותר. אני שמח בשביל עבד אל עוברה ובשביל איגוד השופטים, על כך שההחלטה הנכונה יצאה לאור. לא משנה מי קיבל אותה, העיקר שהתקבלה ההחלטה הנכונה. כל הכבוד לקוון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully