וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "ברור שאני מצפה מהשחקנים לעשות יותר"

16.3.2009 / 21:30

מאמן ירושלים ייחס את התבוסה בחולון להיעדרות של ווטסון ולכושר של סניד, אך לא ויתר לחבריהם. פרנקו: "נעשה סוויץ' מלהיות אנדרדוג"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הפועל חולון דרסה הערב (שני) את הפועל ירושלים 69:90 באולם הפחים ועלתה למקום השלישי בטבלה. הקבוצה של דני פרנקו שוב פתחה חזק ולא הביטה לאחור בדרך לניצחון שלישי ברציפות, שהציב אותה בעמדה שמאפשרת לה אפילו לחלום על המקום השני בסיום העונה הרגילה. ירושלים, לעומתה, סבלה מחסרונו של טראביס ווטסון הפצוע וקיבלה תרומה מוטעה מעומאר סניד, ששהה השבוע בארצות הברית ולא התאמן באופן סדיר עם הקבוצה וללא שני שחקני הפנים שלה היא התפרקה ללא קרב.

פרנקו המאושר אמר בסיום: "יש לנו אווירה טובה בקבוצה, אנחנו עובדים מאוד קשה ועושים עונה מדהימה. זה מקום שאוהב כדורסל, עם הנהלה שמפרגנת, כולם כל הזמן חיוביים, ועם גישה כזאת אפשר גם ליהנות. הרבע הראשון היה מדהים, אבל צריך לעבוד על הדקות שההתלהבות נכנסת לנו למוח ולא לתת לקבוצות לחזור נגדנו מפיגורים גדולים. המטרה שלנו הייתה להיות בפלייאוף, ואני די מעריך שאנחנו שם. עכשיו החוכמה היא לעשות סוויץ' בראש מלהיות אנדרדורג ולהסתכל עוד צעד קדימה. אני מאמין שאנחנו יכולים. אנחנו לא הקבוצה הכי טובה בעולם, אבל אנחנו אחת הקבוצות הכי כיפיות".

גיא גודס היה מרוצה פחות ואמר: "הגענו למשחק בלי טראביס ומבחינתי גם בלי עומאר, שלא רציתי לשתף אותו אבל הוא התעקש שהוא יכול לשחק. כמו שהתאמנו כל השבוע ככה שיחקנו. האימונים היו מאוד חלשים, ועכשיו רואים כמה שני השחקנים האלה דומינננטיים בקבוצה שלנו. הקבוצה בנויה על שניהם, וכשלא היה לנו את זה התפרקנו כמו שהתפרקנו. ברור שאני מצפה מהשחקנים לעשות יותר, בעיקר הגנתית. עד שלא נהיה עקביים נהיה 'און אנד אוף'. ברור שחסר לנו עוד כוח, אבל לומדים מכל משחק".

דרון וושינגטון, שהוביל את ההסתערות החולונית עם 16 נקודות כבר ברבע הראשון וסיים עם 22 נקודות, אמר: "זה היה מאמץ קבוצתי, שיחקנו הגנה נהדרת וזה עשה לנו את המשחק הערב". אורי קוקיה הוסיף: "זה ניצחון גדול וחשוב בשבילנו. המטרה שלנו היא להיות בין שמונה הראשונות וזה עוד צעד בכיוון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully