וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי רמת חן השתלטה על המקום השני

מחזיקת הגביע גברה על בנות השרון 70:72 והבטיחה לעצמה יתרון ביתיות בחצי גמר הפלייאוף. רמלה ניצחה ברמת השרון 65:71

המחזור ה-22 בפלייאוף העליון של ליגת הנשים בכדורסל נפתח הערב (שני) כשבמרכזו ניצחה מכבי רמת חן את בנות השרון 70:72 בקרב על המקום השני. משמעות המקום השני היא יתרון ביתיות בחצי גמר סדרת הפלייאוף, כך שאין ספק שזה היה ניצחון משמעותי במיוחד עבור מחזיקת הגביע.

זה היה משחק צמוד בשלושת הרבעים הראשונים, אלא שרמת חן כבר עלתה ליתרון 57:64 בתחילת הרבע האחרון. בנות השרון ביצעו קאמבק מרשים והישוו, אבל שתי זריקות עונשין מוצלחות של נועה גנור כשנותרו 22 שניות לסיום, סגרו עניין.

אייבורי לאטה הובילה את רמת חן עם 20 נקודות, איינה ווקר סיימה עם 19, מיכל אפשטיין הוסיפה 15 ושי דורון השיגה 11 נקודות ו-8 ריבאונדים. טמיקה ג'ונסון קלעה 24 נקודות לבנות השרון, קלי שומאכר תרמה 16 נקודות ו-8 ריבאונדים.

במשחק נוסף שהתקיים הערב בבית העליון ניצחה אליצור רמלה את המוליכה אלקטרה רמת השרון 65:71. הניצחון הזה השאיר לרמלה סיכוי לסיים את העונה במקום השלישי ולהימנע ממפגש נגד רמת השרון בחצי גמר הפלייאוף. רמת השרון כבר הבטיחה את המקום הראשון במחזור הקודם, והיא תהנה מיתרון ביתיות עד לסדרת הגמר, כולל.

רמלה פתחה את המשחק בסערה והובילה לכל אורכו בהפרש משמעותי. ברבע האחרון, אלקטרה הצליחה לצמק ל-57:55 אחרי שלשה מוצלחת של טרויאנה, אלא שרמלה התעשתה על עצמה ולא ויתרה על הניצחון החשוב. קטיה לויצקי הצטיינה ברמלה עם 28 נקודות ו-13 ריבאונדים, שרי סאם וותמרה מור סיימו עם 13 כל אחת. מירב דורי קלעה 12 נקודות לרמת השרון, לייני סלווין וג'יה פרקינס הוסיפו 11 כל אחת.

במשחק נוסף בין שתי קבוצות שכבר איבדו סיכוי לעלות לסדרות חצי גמר הפלייאוף, ניצחה אליצור חולון את מכבי אשדוד 72:81. ברוק ריבס הובילה את קלעיות חולון עם 16 נקודות, אדווינה בראון סיימה עם 15. ג'ניפר פליישר סיימה עם 18 נקודות ו-9 ריבאונדים לאשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully