וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלוסה יחמיץ את רבע גמר ליגת האלופות

חלוצה של באיירן מינכן נפצע בקרסולו בשבת. צפוי להיעדר כחודש ולפספס את משחקי הנבחרת הקרובים. עימות תקשורתי בין להמאן לדייגו

באיירן מינכן עברה שבוע נהדר, שהתחיל עם חמישייה לרשת האנובר בשבת שעברה, נמשך עם 1:7 דורסני בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול ספורטינג ליסבון והסתיים עם 0:3 קל על בוכום בשבת. את מצב הרוח המרומם של הבווארים קילקלה הידיעה על פציעתו בקרסול של החלוץ מירוסלב קלוסה, שייעדר לפחות חודש מהמגרשים.

הבינלאומי בן ה-30 נפצע בדקה ה-30 של המשחק נגד בוכום ובבדיקות ראשונות אף היה חשש כי סיים את העונה. אחרי בחינה נוספת של הקרסול, החליטו רופאי המועדון כי קלוסה צריך לעבור ניתוח ולאחריו תקופת החלמה המוערכת בכחודש ימים.

"ברור שזהו בשורה קשה", אמר המאמן יורגן קלינסמן, שודאי מתנחם בידיעה כי לוקה טוני צפוי לחזור לסגל לקראת המשחק הקרוב נגד קרלסרוהה. "אנו רק יכולים לקוות שהניתוח יעבור בהצלחה, ומירו יחזור לכושרו במהרה". הפציעה כמובן תמנע מקלוסה לשחק בשלב רבע הגמר של ליגת האלופות ובצמד משחקיה של נבחרת גרמניה במוקדמות המונדיאל, מול וויילס וליכטנשטיין.

להמאן על דייגו: "הוא רמאי"

ורדר ברמן גברה אתמול (ראשון) 0:4 על שטוטגרט עם הצגה גדולה של דייגו שכבש והוסיף שני בישולים, אבל לטעמו של יינס להמאן, שוערה של שטוטגרט, את ההצגה האמיתית עשה הפליימייקר הברזילאי לפני הכדור החופשי ממנו כבש את הראשון של ברמן.

"זו לא הפעם הראשונה שהוא משיג בעיטות חופשיות כשהוא משטה בשופטים", אמר השוער בן ה-39, שלטענת הכתבים המקומים אף כינה את דייגו "רמאי". "אחר כך הוא חוגג את העובדה שזכה בכדור החופשי שלא בצדק, וזה מראה את אופיו האמיתי".

דייגו לא נשאר חייב והגיב: "להמאן שוכח שהוא שחקן ולא שופט. כשחקנים, אנו צריכים לתת כבוד אחד לשני, אבל הוא לא עושה זאת. אולי כדאי לו להתרכז בעצירת כדורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully