וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה 1:2 את הפועל תל אביב

בית"ר ירושלים רצתה לנקום על התבוסה בבלומפילד בסיבוב הקודם, אך הסתפקה בניצחון יוקרתי על פני היריבה הגדולה הפועל תל אביב

אחרי המעידה של מכבי נתניה בשבת נגד הכח עמידר רמת גן, רצתה בית"ר ירושלים להשתוות אליה במקום השלישי ולהמשיך להישאר בקרבת המוליכה מכבי חיפה. לשם כך הייתה צריכה הדאבליסטית ניצחון על הפועל תל אביב באחד המשחקים היותר טעונים של הכדורגל הישראלי, אבל הירושלמים לא רצו סתם ניצחון אלא נקמה על התבוסה בבלומפילד לפני 35 ימים (4:0). האוהדים אולי לא השיגו את התוצאה עליה פינטזו, אך בצוות המקצועי ודאי מרוצים מהניצחון הביתי 1:2 והיכולת ברוב שלבי המשחק.

שתי הקבוצות פתחו בהיסוס ובחנו אחת את השנייה מדי פעם. כששחקני בית"ר כבר הפגינו שמץ מהיכולת הטכנית שלהם, עמדה מולם חומה בצורה של שמונה שחקנים לפחות, שסיכלה כל נסיון איום על השער של וינסנט אניימה. אז, משום מקום, הגיעו דקות של רפיון לא ברור במשחקם של האדומים. אביחי ידין, שהיה טוב בחצי השעה הראשונה, איבד כדור מיותר שהוביל לשער העצמי של עומרי קנדה (31). חמש דקות לאחר מכן היה זה אניימה שקפא על מקומו ואיפשר לכדור חלש של ברוכיאן לחלוף על פניו ולהפוך לשער השני.

מספר דקות במחצית השנייה הספיקו לאלי גוטמן על מנת להמר על התקפה ולהכניס את ויקטור מרעי וערן זהבי במקום אביחי ידין ובן לוז. שמונה דקות אחרי החילוף קיבל המאמן האורח את התמורה, כשמרעי הצעיר נגח לרשת בהופעת הבכורה שלו. האדומים החלו להפעיל לחץ ועטר ערך אף הוא חילוף כפול כדי להרגיע את המשחק. מי שעשה פעולה הפוכה וחימם את הרוחות היה השופט מאיר לוי, שכבר שלף אדום לאניימה והצביע על הנקודה הלבנה, למרות שהשוער חילץ בצורה נקייה כדור מעמית בן שושן. למזלו של השופט הבינלאומי, הקוון עבד אל עוברה העמיד אותו על טעותו ומנע ממנו שגיאה מביכה.

גם ללא אפקט החימום של לוי, המחצית השנייה התאפיינה בקצב הרבה יותר טוב ובמשחק התקפי מצד שתי הקבוצות. יצחקי וברוכיאן הרגישו חופשיים מול הדלילות בהגנת הפועל, בעיקר ביום חלש של אנטבי וקנדה, כשמן העבר השני היו אלה המחליפים הצעירים שנתנו את הטון. האדומים לא השכילו בסופו של דבר להשיג את שער השיוויון וכך הצליחה בית"ר להשיג סוג של נקמה על חשבון יריבתה בניצחונה הרביעי ברציפות במסגרת הליגה. הפועל תל אביב תקווה לחזרתו הקרובה של סמואל יבואה, כמובן אחרי קנס קטן, ורק כך אולי יתאפשר לה להתמיד במאבק האליפות עד סוף העונה.

מהלך המשחק

דקה 3: יצחקי בחן את אניימה מ-20 מטרים, השוער קלט.

דקה 12: דאבל פס מצוין בין ורמוט לדה סילבה פילח את הגנת בית"ר, אך הברזילאי לא סיים את המהלך בגלל תיקול מוצלח של אלברז.

דקה 13: בן שושן הוציא כדור רוחב, טופוזאקוב הרחיק לא טוב וברוכיאן בעט ממרכז הרחבה מעל השער.

דקה 31: גול! ידין איבד כדור במרכז השדה, בן שושן הגביה מימין לורד, שבעיטה שלו הוסטה על ידי קנדה ועברה את אניימה. 0:1 לבית"ר

דקה 36: גול! יצחקי מצא את ברוכיאן, שבעט כדור חלש בשמאל והכניע את אניימה שקפא במקום. 0:2 לבית"ר

דקה 50: יצחקי בעט כדור חופשי מ-20 מטרים, אניימה הדף בקצות האצבעות לקרן.

דקה 60: גול! ורמוט הגביה לפינה הקרובה, ומרעי המחליף נגח לרשת בהופעת הבכורה שלו. הפועל מצמקת ל-1:2

דקה 68: ברוכיאן שלח עומק לבן שושן, שברח מקנדה אבל נעצר על ידי אניימה שנגע בכדור. מאיר לוי שלף אדום לשוער והצביע לעבר הנקודה הלבנה, אבל הקוון עבד אל עוברה ראה ותיקן. השופט נמנע ממבוכה קשה.

דקה 78: בית"ר הניעה כדור מרגל לרגל, וברוכיאן ירה מ-16 מטרים וסחט הצלה יפה מאניימה.

דקה 82: יצחקי סובב כדור מ-18 מטרים ישר למשקוף של אניימה.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אלירן דנין, דריו פרננדס, שמואל קוזוקין (ניר נחום, 64), עידן ורד (מיכאל זנדברג, 63), אבירם ברוכיאן (דוד אמסלם, 90), עמית בן שושן, ברק יצחקי.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, אביחי ידין (ויקטור מרעי, 52), דגלאס דה סילבה, גילי ורמוט, בן לוז (ערן זהבי, 52), דימיטאר טלקיסקי (עדן בן בסט, 81), מהראן לאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully