וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולוסו נועד לסבול בליסבון

קשר ספורטינג ליסבון הפך לשעיר לעזאזל של האוהדים בעקבות ההדחה המשפילה מליגת האלופות. לאחר כתובות נאצה, הגיעו איומים על חייו

שלב שמינית גמר ליגת האלופות הציג בעיקר את עליונותן של הקבוצות האנגליות על פני כל האחרות, אולם בין שמונה המודחות הייתה קבוצה אחת חבולה, ספורטינג ליסבון. הפורטוגלים ספגו שתי תבוסות מביכות מבאיירן מינכן, 5:0 במשחק הביתי ו-7:1 בגומלין בגרמניה, והתקשו להביט בעיני אוהדיהם.

הקהל הירוק של ספורטינג זעם אחרי התצוגה הנוראית, שהצטרפה ליכולת לא גדולה בליגה (על אף המקום השני, מרחק ארבע נקודות מפורטו), ותלה את האשם בעיקר בכוכב העולה מיגל ולוסו. קשר הנבחרת, שהוזכר כמועמד להצטרף לאחת הקבוצות הבכירות של אנגליה או איטליה, חווה עונה מאכזבת ולאחרונה אף קיבל המלצה פומבית להיעזר בשירותיו של פסיכולוג כדי לצאת מהמשבר. אם זה לא מספיק, נשלח השבוע מכתב אנונימי למשרדי המועדון, ובו איומים על חייו של ולוסו וכך גם על המאמן פאולו בנטו וחברי ההנהלה.

האיומים המפורשים על חייו, בנוסף לכתובות בגנותו שפורסמו על קירות מתחם האימונים בתקופה האחרונה ובעקבותיהם נעצרו מספר חשודים, יובילו ככל הנראה לעזיבתו של ולוסו במהלך הקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully