וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סי ג'יי ברטון סיכם בעירוני אשקלון

16.3.2009 / 16:04

רכז נבחרת אוסטרליה, ששיתף פעולה עם קירק פני העונה, יהיה המחליף של סטיב בארט באשקלון. בקבוצה שוקלים לצרף גבוה נוסף לסגל

עירוני אשקלון סיכמה היום (שני) עם רכז נבחרת אוסטרליה סי ג'יי ברטון אשר סיים את העונה במדינתו לפני כמה ימים. השחקן צפוי לנחות בישראל באמצע השבוע וישחק במשחק הליגה הקרוב מול בני השרון. ברטון (33, 1.88) נולד בארצות הברית ועבר עם משפחתו לאוסטרליה בגיל 3 וקיבל אזרחות. בעברו נבחר בדראפט 1997 על ידי ונקובר גריזליס בסיבוב השני אך לעולם לא שיחק ב-NBA. באשקלון סירבו לפי שעה להגיב לידיעה.

כאמור עבר הרכז בשתי אולימפיאדות שונות במדי הנבחרת האוסטרלית כאשר בבייג'ינג רשם 6.5 ו-3 אסיסטים למשחק. העונה שיחק ברטון בקבוצת ניו זילנד ברייקרס, בה שיתף פעולה עם אקס מכבי תל אביב קירק פני וקלע 16.7 נקודות והוסיף 4.3 אסיסטים למשחק. לברטון תהיה זאת עונה ראשונה באירופה אחרי שעבר במזרח אסיה ובליגה האוסטרלית.

ברטון ימלא באשקלון את מקומו של סטיב בארט ג'וניור שעזב את הקבוצה לטובת מנורקה הספרדית שם הספיק לקלוע אתמול 28 נקודות מול ברצלונה. רובי בלינקו ממשיך לחפש לחזק את הקבוצה כשכעת משקיע המאמן, שהפסיד אמש במשחק הבכורה שלו 97:86 למכבי תל אביב, את מירב מאמציו בחיפוש אחר גבוה. לאשקלון מצפה עד סיום העונה סדרה של ארבעה משחקי בית לעומת משחק חוץ אחד, ובקבוצה מקווים לעשות את הבלתי ייאמן ולהחלץ מהפלייאוף התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully