וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: מלול צפוי לחזור בתוך שבועיים

במכבי ת"א שמחו לגלות שהפציעה של הקשר אינה חמורה כפי שחשבו בתחילה. גורם במועדון: "נשמח להחזיר מכביסט כמו תמיר כהן"

במכבי תל אביב נשמו הבוקר (שני) לרווחה, לאחר שהתברר כי פציעתו של הקשר דור מלול בקרסול אינה קשה כפי שחששו בתחילה. על פי ההערכות החדשות, נראה שבניגוד לחשש כי מלול סיים את העונה, הוא יוכל לחזור לשחק בעוד כשבועיים. אמש התקבלו במועדון תוצאות האולטרא סאונד וה-C.T הנוספות שעשה הקשר, מהן התברר כי הקרע ברצועת הקרסול אינו חמור כפי שנראה היה בבדיקות הראשוניות. כעת ממתינים במכבי לחוות דעת סופית של רופא המועדון, ד"ר עומר מידן, שצפוי לבדוק היום את הקשר הצעיר.

כזכור מלול נפצע לפני כשבועיים באחד מאימוני הקבוצה בקרית שלום, רגלו קובעה מאז בסד מיוחד, והוא אף נעזר בקביים להליכה. מלול עובר בימים אלו טיפולי הידרוטרפיה והוא אמור להתחיל תוכנית שיקום מיוחדת שתזרז את חזרתו לאימונים מלאים.

שחקני הקבוצה קיבלו יום חופשי ולא יתאמנו היום. מחר יחזרו השחקנים להתאמן ויפתחו בהכנות לקראת משחק החוץ מול הכח עמידר רמת גן בוינטר בשבת. המגן אורי שטרית, שסובל מכאבי גב, נצטווה לנוח גם מחר ויחזור להתאמן ככל הנראה רק לקראת סוף השבוע.

בעקבות הניצחון בשבת על הפועל פתח תקוה החלו שוב במכבי לדבר על ההכנות לעונה הבאה. שמו של הקשר תמיר כהן שוב מוזכר כאחד המועמדים הנמצאים בראש רשימת הרכש לקיץ הקרוב. "תמיר מייצג את כל מה שאנחנו רוצים לבנות לקראת העונה הבאה", אמר גורם בכיר בקרית שלום, "מעבר לכך שהוא משחק בעמדה שחסרה לנו, הוא מכביסט אמיתי ואחד שלא יעשה במכנסיים במצבי לחץ כאלה ואחרים. נשמח מאוד לראות אותו במכבי בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully