וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצ'יק צ'ק גם על צ'אקי

שחר פאר המשיכה בשרשרת הניצחונות ועלתה לשמינית גמר באינדיאן וולס אחרי 2:6, 4:6 על אנה צ'קבטאדזה. בשלב הבא מחכה אזרנקה

שחר פאר המשיכה הלילה (שני) בכושרה המצוין, והעפילה לשמינית גמר טורניר האינדיאן וולס (סך פרסים 4.5 מיליון דולר) שבקליפורניה, אחרי שגברה על אנה צ'קבטאדזה 4:6, 2:6 בסיבוב השלישי. פאר, המדורגת 49 בעולם, השלימה ניצחון שלישי מרשים על המשטח הקשה בקליפורניה, אחרי שכבר גברה על מריון ברטולי ועל קטרינה בונדרנקו.

הטניסאית הישראלית הצליחה לשבור את כל ארבעת משחקוני ההגשה של יריבתה במערכה הראשונה (בעוד היא נשברה פעמיים), וניצחה את המערכה 2:6. במערכה השנייה הסיפור לא היה שונה במיוחד, כשהרוסייה, המדורגת 24 בעולם, לא מצליחה להגן על מכות ההגשה שלה ונשברת שלוש פעמים, בעוד פאר נשברה פעמיים בלבד והצליחה לנצח 4:6 במערכה השנייה ולהשלים ניצחון מרשים נוסף תוך שעה ו-20 דקות.

זו בסך הכל הפעם השנייה שפאר מנצחת את צ'קבטאדזה מתוך שישה מפגשים בין השתיים בסבב העולמי, כשגם הפעם הקודמת הייתה באינדיאן וולס (ב-2007), אז הגיעה פאר לרבע הגמר.

בסיבוב הרביעי, שמינית הגמר, תפגוש פאר את ידידתה הקרובה (ושותפתה לזוגות בעבר) ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית (11 בעולם), שגברה אחרי מאבק קשה על אלנה וסנינה הרוסייה (56 בעולם) 3:6, 5:7 אחרי כמעט שעתיים. בכל אופן, הישראלית כבר הבטיחה לעצמה פרס כספי של 32 אלף דולר.

גם אנדי רם השיג ניצחון יפה בסיבוב הראשון בטורניר הזוגות, לאחר שהוא ובן זוגו מקס מירני הבלארוסי גברו על דאם הצ'כי ולינדשטדט השבדי 3:6, 7:6, 10:12. רם ומירני כבר היו בפיגור 8:3 בסופר טייברייק, הצילו ארבע נקודות משחק, ובסופו של דבר הצליחו להשלים את הניצחון המתוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully