וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידינק: "היה יכול להיות משחק של 0:4"

מאמן צ'לסי היה מרוצה מהיכולת בניצחון על מנצ'סטר סיטי, אבל הרבה פחות מההחמצות. אסיין סוחט מחמאות, טרי: "לא אעזוב לעולם"

אי אפשר לדעת מה היה קורה אילו מיקאל אסיין לא היה נעדר במשך תקופה כל כך ארוכה העונה, אבל נראה כאילו צ'לסי הייתה נמצאת היום במצב יותר טוב בטבלה. הקשר הגנאי כבש היום (ראשון) את השער היחיד ב-0:1 של הכחולים נגד מנצ'סטר סיטי, אבל זה לא רק השער, אלא הנוכחות שלו.

"הוא היה פנטסטי, רק הוא יכול לחזור כל כך מהר", שיבח ג'ון טרי את הגנאי אחרי המשחק, "הוא מכונה. ראינו אותו עובד בלי הפסקה במשך חצי שנה בחדר הכושר ולבסוף זה השתלם לו".

חוס הידינק הוסיף: "הכרתי אותו לפני כן, הוא מאוד חזק ותורם המון לקבוצה. היה חשוב לקהל ולאוהדים לראות אותו חוזר אחרי הפציעה הארוכה. הוא כבר שיחק נגד יובנטוס ועשה עבודה מצוינת, לא רק בלהבקיע".

טרי התייחס גם לשאלה האם לצ'לסי עדיין יש סיכוי לאליפות ואמר: "מנצ'סטר יונייטד איבדה אתמול נקודות, אבל הם עדיין צריכים לאבד עוד ואנחנו עדיין נהיה צריכים לנצח עד הסוף. הראינו את הכוח ואת האופי שלנו בחודש האחרון ונצטרך להמשיך להפעיל עליהם לחץ".

הקפטן התייחס גם לשמועות שהועלו לאחרונה אודות התעניינותם של ראשי סיטי בשירותיו ואמר: "אני לא רואה את עצמי עוזב את צ'לסי. אתם יודעים, כבר אמרתי בעבר שאני לעולם לא ארצה לעזוב".

הידינק היה מרוצה מהיכולת של קבוצתו היום, אבל הרבה פחות מהסיומת. "הייתי הרבה יותר שמח אם היינו סוגרים את הסיפור כבר במחצית הראשונה", התייחס ההולנדי להחמצות של קבוצתו, "אם היינו מצליחים לכבוש את השני, אני מאמין שזה יכול היה להיות משחק של 0:4".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully