וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה? בוגד?

אוהדי בוקה ג'וניורס קיבלו באהבה את ריקלמה בבומבונרה, בעוד המאמן הלאומי כונה בוגד על שהפנה את גבו לכוכבם. לאנוס הגדילה הפער

המחזור השישי בליגת הקלאוסורה הארגנטינאית יצא לדרך בסוף השבוע כשאת הכותרות הגדולות שוב מספק הקרב בין חואן רומן ריקלמה למאמן הלאומי דייגו מראדונה. המנצחת הגדולה של המחזור היא שוב לאנוס, הדוהרת במעלה הטבלה ולא מביטה לאחור. סן לורנצו התאוששה מתקופה לא טובה עם ניצחון וריבר פלייט ו-ולז סארספילד נפרדו בתיקו שלא עזר יותר מדי לאף אחת מהן.

בוקה ג'וניורס - ארחנטינוס ג'וניורס 0:3

אוהדי בוקה קיבלו בהתלהבות את כוכבם חואן רומן ריקלמה, וזאת בעקבות הפרשה שהסעירה את הארגנטינאים על פרישתו של "ריקה" מהנבחרת הלאומית מכיוון שהוא "אינו יכול להסתדר" (כדבריו) עם המאמן הלאומי, דייגו מראדונה. שלטי תמיכה בריקלמה נתלו בכל איצטדיון הבומבונרה, שירי אהבה הופנו אליו בלי הפסקה, אבל השיא היה כשחלק האוהדים אף גינו את אלילם מראדונה וכינו אותו "בוגד" על הביקורת שהפנה נגד ריקלמה.

"אני שלם עם ההחלטה שלי, ושמח על ההחלטה שלי", אמר ריקלמה, "אני מקווה שלא אצטרך לדבר על זה יותר". בוקה, אגב, ניצחה 0:3 (שערים של המגן חואן פורלין ושל החלוצים לוצ'יאנו פיגרואה ורודריגו פלאסיו) ועלתה למקום התשיעי עם 9 נקודות אחרי שישה מחזורים.

כמו כן, במהומות שנערכו לפני המשחק נורו שני אנשים: אישה בת 85 , שנקלעה במקרה למהומות, נורתה ברגלה, וגבר בן 55 ספג כדור בראשו וסובל מפצעים אנושים.

תוצאות נוספות

לאנוס - קולון סנטה פה 1:2

לאנוס ממשיכה להוות כוח רציני בכדורגל הארגנטינאי ולהוכיח שההצלחות שלה בשנים האחרונות לא היו מקריות והניצחון הביתי סייע לה להגדיל את הפער בפסגה. דייגו ואלרי, שהיה שחקן העונה באפרטורה 2007, כבש ראשון בדקה ה-54 וכריסטיאן מננדז דקותיים מאוחר יותר. חרמן ריברולה רק צימק 18 דקות לסיום.

ולז סארספילד - ריבר פלייט 1:1

כל אחת מהקבוצות רצתה לנצח ולצמק את הפער מהמקון הראשון, אבל התיקו שירת בעיקר את לאנוס. כריסטיאן ויז'אגרה העלה את ריבר ליתרון בדקה ה-68, אבל רודריגו לופז האורוגוואי הישווה כעבור 3 דקות ודאג לחלק את הנקודות.

סן לורנצו - באנפילד 1:3

למרות פתיחת עונה לא יציבה, לסן לורנצו סגל מצוין והיא עדיין מועמדת בכירה לאליפות ושלוש הנקודות הביתיות נתנו לה קצת שקט אחרי כמה שבועות לא פשוטים. גאסטון אגירה העלה את אל סיקלון ל-0:1 כבר בדקה ה-5 וגונזאלו ברחסיו הכפיל בדקה ה-31. אלחנדרו גומז כבש את השלישי בדקה ה-53 וסנטיאגו סילבה רק צימק 4 דקות לסיום המשחק.

חימנסיה חוחוי - אינדפנדיינטה 1:4

הדיאבלוס רוחוס ניצחו בשבוע שעבר את בוקה והגיעו עם הרבה ביטחון, אבל ספגו תבוסה כואבת מול קבוצה שנלחמת נגד הירידה. מתיאס קאהיס, המושאל מכרונינגן ההולנדית, עשה ספתח בדקה ה-35 ולמעשה חתם את תוצאת המחצית. וולטר בוסה (51) ומאוריסיו פראדאס (75) עשו 0:3 לפני שדניאל מונטנגרו צימק בדקה ה-85 בבעיטה חופשית. אחיו, אריאל מונטנגרו, כבש בבעיטה חופשית משלו בדקה ה-90 וקבע 1:4.

ארסנאל - רוסאריו סנטראל 5:0

ריינאלדו מרלו יצא עם קבוצתו למשחק חוץ וראה אותם משיגים ניצחון שני ברציפות מאז הגיע לקבוצה. ואיזה ניצחון. מילטון קראגליו כבש צמד מהיר כבר בדקות 8 ו-24 (במספרת) ובמחצית השנייה הצטרפו שאר חבריו לחגיגה. חסוס מנדס קבע 0:3 בדקה ה-53 ואיבן מורנו אי פביאנסי (63) וחוסה ויסקארה (86) השלימו.

ראסינג קלוב - גודוי קרוז 0:1

שער נגיחה של פבלו קבאז'רו בדקה ה-75 העניק לראסינג ניצחון ראשון העונה.

סן מרטין - אסטודיאנטס 0:1
לסן מרטין: מתיאס ויז'אויסנסיו 52.

חימנסיה לה פלאטה - טיגרה 1:0
לטיגרה: מרטין מורל 86.

ניואלס אולד בויז - הוראקן 2:2
לניואלס: ליונל ונגיוני 34, 64. להוראקן: פרדריקו נייטו 5, קרלוס אראוחו 57.

עדכון ראשון: 15.9, 23:59
עדכון אחרון: 16.9, 8:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully