וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק זכתה בגביע הליגה בסקוטלנד

הירוקים-לבנים ניצחו את יריבתם השנואה ריינג'רס, 0:2 אחרי הארכה ורשמו תואר ראשון העונה. דארן אודיי ואיידן מקגידי כבשו בהארכה

אחת היריבויות הגדולות שעולם היא כמובן זו של העיר גלזגו, המפגישה את ריינג'רס וסלטיק הסקוטיות. בין השתיים יש היסטוריה ארוכה של דם רע, על ומחוץ למגרש, וכל מפגש ביניהן תמיד מסקרן מאוד, במיוחד כשמדובר בניסיון להרים גביע. הערב (ראשון) נפגשו השתיים למשחק גמר גביע הליגה הסקוטית. אחרי מאבק עיקש, יצאה סלטיק עם ידה על העליונה, לאחר שניצחה 0:2 בהארכה, וחגגה את גביע הליגה מספר 14 בתולדותיה.

סלטיק אמנם מוליכה את הטבלה בסקוטלנד כשהיא מקדימה את יריבתה בכחול ב-3 נקודות, אבל דווקא ריינג'רס עלתה עם הרבה נכונות למצוא את השער כבר בפתיחה, אך לא הצליחה להישאר מרוכזת אל מול השער. שתי הקבוצות נראו עצבניות, והשתיים ירדו בתיקו מאופס במחצית. בדקה ה-69 הגיעה סלטיק להזדמנות מצויינת כשכדור קרן מצויין הגיע ללובנס שבעט מקרוב, אבל הרחקה מהקו של מנדס מנעה את השער. המשחק הואט, ואחרי 90 דקות ללא הכרעה הלכו השתיים להארכה.

דווקא כשהיה נדמה שהמשחק הזה יסתיים בדו קרב פנדלים, עלתה סלטיק בטירוף אל ההארכה, וכבר בדקה הראשונה מצאה את הרשת: נקמורה הרים כדור מצויין אל הרחבה, מצא את ראשו של דארן אודיי שנגח גבוה, ולא השאיר סיכוי לשוער ריינג'רס, מקרגור להגיע לכדור. איידן מקגידי חתם את התוצאה עם פנדל מוצלח בדקה ה-120 ונתן את האות לחגיגות ירוקות-לבנות בגלזגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully