וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:1 למכבי חיפה מול בני יהודה

הזהובים רצו להצטרף למאבק האליפות, אך שער עצמי של דין מורי (14) ניפץ להם את התקוות, ואיפשר לחיפה לעשות צעד נוסף לעבר התואר

מכבי חיפה חזרה הערב (ראשון) לבלומפילד שלושה ימים לאחר הניצחון בפנדלים על הפועל תל אביב וההעפלה לרבע גמר גביע המדינה, על מנת לפגוש את בני יהודה לקרב צמרת שיכול היה להכניס גם את הזהובים למאבק האליפות. בסופו של דבר ניצחה הקבוצה של אלישע לוי 0:1, הודות לשער עצמי של דין מורי, והגדילה את הפער בפסגה לארבע נקודות.

הירוקים פתחו מצוין, באותו קצב בו שיחקו במחצית השנייה הנהדרת בגביע. אחרי החמצה גדולה של אוסיי רנספורד ולחץ מאסיבי על שערו של איינוגבה, הגיע השער של הירוקים דווקא בעזרתו האדיבה של הבלם מורי, שנגח לשערו הוא בדקה ה-14. מכאן, בדומה למקרים קודמים, חיפה הורידה הילוך ואיפשרה לבני יהודה להיכנס למשחק. שחקניו של גיא לוזון גילו עליונות לאחר השער וסיכנו מספר פעמים את שערו של ניר דוידוביץ', שהוכיח יכולת מצוינת ומנע שער או שניים עד השריקה למחצית.

החלק השני של המשחק נפתח בעצלתיים, ללא כל זכר לשטף של המחצית הראשונה. ניכר היה כי המאמץ הרב שהשקיעו ב-120 הדקות בגביע, נתן את אותותיו בדקות אלו, אבל שחקני בני יהודה לא השכילו לנצל את יתרונם בשדה. חיפה, מנגד, הסתמכה בעיקר על מתפרצות והייתה קרובה להשיג את השני ברבע השעה האחרונה.

הניצחון הדחוק נותן לחיפה יתרון של ארבע נקודות על פני הפועל תל אביב שתשחק מחר בטדי, וחמש על פני מכבי נתניה שכשלה בשבת מול הכח עמידר רמת גן. הירוקים, גם לא ביכולת מזהירה, מוכיחים בפעם השנייה תוך כמה ימים כי לפחות בכל הנוגע לנחישות הם בהחלט שווים תואר.

מהלך המשחק

דקה 3: קטן מצא את רנספורד חופשי ברחבה, והגנאי הצעיר ירה לקורה מעמדה קורצת.

דקה 12: אדרי הגביה לרחבה, מורי החופשי נגח החוצה.

דקה 14: גול! מסיללה הגביה כדור משמאל, ואי הבנה בין מורי לשוער איינוגבה הסתיימה בנגיחה של הבלם לשערו. 0:1 לחיפה

דקה 26: עטר בעט מ-18 מטרים, דוידוביץ' קלט ללא קושי.

דקה 28: בלדוט שלח בשמאל לפינה הרחוקה, שוב דוידוביץ' היה במקום.

דקה 41: ראדי הניף רגל מ-20 מטרים, לא מספיק חזק כדי להכניע את השוער החיפאי.

דקה 45: עטר העביר רוחב לראדי, שבעט מחמישה מטרים לגופו של דוידוביץ'.

דקה 61: בלדוט סובב כדור חופשי, דוידוביץ' הוציא מהחיבורים.

דקה 77: רפאלוב עבר שחקן ובשמאל בעט מ-18 מטרים מעל שערו של איינוגבה.

דקה 78: רפאלוב ניסה הפעם בימין מהאוויר, איינוגבה קלט.

דקה 84: קטן עבר שלושה שחקנים של בני יהודה, פרץ לרחבה ובעט ברשלנות מעל השער.

הרכב בני יהודה תל אביב: דלה איינוגבה, עוז ראלי, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי (לירוי צעירי, 75), קובי מויאל, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, אלירן עטר, תומר חמד (תמיר כחלון, 46).

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, בירם כיאל, גוסטבו בוקולי, אוסיי רנספורד (ליאור רפאלוב, 57), יניב קטן (שלומי ארבייטמן, 88), ת'מבינקוסי פאנטני (אייל גולסה, 84).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully