וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-הפועל ת"א: הגיע זמן הנקמה?

עם זיכרונות התבוסה 4:0 בבלומפילד, האלופה מחכה לאדומים (20:50, ערוץ 10). הראל הרביץ תורה בשחקני הפועל, תמוז החולה מחוץ לסגל בית"ר

מגד גוזני

עריכה: רן צימט, קריינות: רועי כ"ץ. קטעי המשחק של הפועל תל אביב באדיבות ערוץ הספורט

שחקני בית"ר ירושלים סיימו היום (ראשון) את ההכנות לקראת קרב הצמרת המסקרן מול הפועל תל אביב (שני, 20:50, שידור ישיר בערוץ 10). במחזור ה-23. הירושלמים מגיעים להתמודדות נגד האדומים אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, שלושה מהם בליגה ואחד בגביע, אך גם זה עדיין לא השכיח מהם את טראומת התבוסה 4:0 להפועל תל אביב לפני קצת יותר מחודש בבלומפילד.

"אסור לכם לזלזל בהפועל תל אביב למרות ההרכב החסר שלהם", אמר המאמן ראובן עטר לשחקניו באסיפה המסכמת. "הפועל קבוצה מצוינת, ויש שם מספיק שחקנים טובים גם עם חסרונם של סמואל יבואה וביברס נאתכו". עטר הקרין לשחקניו קטעים ממשחק ההפסד של האדומים למכבי חיפה בגביע והזהירם במיוחד מהחלוץ מהראן לאלה. עטר התעכב גם על משחק האגפים של הפועל וביקש מחניכיו להיות מרוכזים גם בחלק ההגנתי והקדמי.

עטר יחסר את הקשר עידן טל המורחק, ועדיין לא ברור מי יחליפו. כאחד מהלקחים שהופקו מהתבוסה הקודמת לאדומים בבלומפילד, יפתח עטר עם שני שחקנים בחלק האחורי של הקישור. נראה כי עידן ורד, ניר נחום ומיכאל זנדברג מתחרים על שני מקומות פנויים במרכז המגרש. שמו של שמואל קוזוקין הוזכר גם הוא כמועמד, אולם הסבירות לכך די נמוכה. בחוליה האחורית לא צפויים שינויים, שמעון גרשון ואריק בנאדו יפתחו כבלמים, כריסטיאן אלברז ואלירן דנין יתופקדו כמגנים. ברק יצחקי, שנמצא לאחרונה בכושר מצוין, ישחק לצידו של עמית בן שושן בחלק הקדמי. טוטו תמוז החולה יישאר מחוץ לסגל.

אוהדי בית"ר התנפלו בימים האחרונים על הכרטיסים והערכה במועדון כי טדי יהיה מלא ב-18 אלף צופים שיעניקו למשחק תפאורה מושלמת ומתאימה.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אלירן דנין, דריו פרננדס, עידן ורד (שמוליק קוזוקין), אבירם ברוכיאן, ניר נחום (מיכאל זנדברג), עמית בן שושן, ברק יצחקי.

מוני הראל הרביץ תורה בשחקנים

הפועל תל אביב סיימה את הכנותיה לקראת משחקה נגד האלופה בית"ר ירושלים באיצטדיון טדי. אל האימון, שלא כמנהגו, הגיע הבעלים של הקבוצה, מוני הראל. הראל קיבץ את השחקנים לאסיפה קבוצתית ודיבר אליהם: "אני מאוד גאה בכם ובמאמץ שאתם משקיעים, ואני מקווה שתמשיכו כך. למרות מכת הפציעות של הקבוצה, אני מקווה שנוכל להמשיך ולהילחם. תרימו ראש ונוכל להתמודד עד הסוף בליגה".

אחרי דבריו של הראל, אלי גוטמן העדיף שלא לדבר, ורק הראה לשחקנים וידאו ערוך עם קטעים מהמשחקים נגד בית"ר העונה. באסיפת הקבוצה שם גוטמן דגש על טקטיקה ומשמעת קבוצתית. הפועל תשחק במערך צפוף כשהמטרה היא, כמו במפגש הקודם בטדי, לשמור על השער ולצאת להתקפות מהירות על מנת להכריע את המשחק. גוטמן ביקש לשים לב לאבירם ברוכיאן ולברק יצחקי המסוכנים. "בשבועות האחרונים עוברים על הקבוצה דברים שלא קשורים לכדורגל", אמר אחד משחקני הקבוצה. "אני מקווה שנשים הכל בצד וננצח. חשוב לנו לעשות זאת למען ביברס נאתכו. אם נדע לשמור על שער נקי, אני מאמין ששוב נחזור מטדי עם ניצחון".

המאמן עדיין מתלבט לגבי ההרכב. אביחי ידין, שהיה בספק עקב פציעה, יפתח בקישור האחורי. לגבי מי שיצוות עם ידין, גוטמן מתחבט בין דגלאס דה סילבה לדימיטאר טלקיסקי. כמו כן, גוטמן שוקל האם לעלות במערך 2:4:4 עם ערן זהבי כחלוץ שני ליד מהראן לאלה, או עם חמישה קשרים וחלוץ אחד, כשבן לוז יהיה הקשר החמישי. יגאל אנטבי ערך אימון מלא וישחק, בצד השני של ההגנה יחזור להרכב האדומים עומרי קנדה.

היסטוריית המפגשים בין האדומים לצהובים-שחורים מגלה כי התבוסה הגדולה האחרונה של בית"ר להפועל לפני זו העדכנית, התרחשה לפני 13 שנה, בעונת 1995/6. אז הפועל גם הביסה את בית"ר 0:4, בניצוחו של שלום תקווה. במפגש לאחר מכן באותה עונה השיגה בית"ר את הנקמה הספורטיבית עם 0:3 חלומי.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, יגאל אנטבי, אלין טופוזאקוב, ואליד באדיר, עומרי קנדה, דגלאס דה סילבה, אביחי ידין, גילי ורמוט, דימיטאר טלקיסקי, בן לוז (ערן זהבי), מהראן לאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully