וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הביסה את הפועל ירושלים 69:90

דרון וושינגטון והפועל חולון קרעו את הפועל ירושלים 69:90 באולם הפחים וטיפסו למקום השלישי. הקבוצה של גודס שוב התפרקה

הפועל חולון המשיכה הערב (שני) בדהירה שלה לעבר הפיינל פור עם ניצחון מוחץ 69:90 על הפועל ירושלים באולם הפחים. האלופה, שציפתה למאבקי תחתית בתחילת העונה, טיפסה עד למקום השלישי ועל הדרך זכתה להנחית עוד מכה על יריבתה הגדולה, שחזרה לגמגם אחרי הניצחון המוחץ על מכבי חיפה במחזור הקודם. בירושלים הבינו מהר מאוד שהטיול מול הירוקים לא לימד באמת על שינוי מגמה (והתבוסה של חיפה אתמול מחזקת את הטענה הזו), ולגיא גודס יש הרבה מאוד סיבות לדאגה לקראת השלבים המכריעים של העונה.

חולון, לעומת זאת, רק משתפרת עם כל מחזור שחולף, כשהקהל החם באולם הפחים סוחף אותה פעם אחר פעם לפתיחות רצחניות שמותירות את היריבה המומה. הפעם היה זה דרון וושינגטון עם 16 נקודות כבר ברבע הראשון שהוביל את ההסתערות, וירושלים שחסרה את טראביס ווטסון הפצוע כשלה במספר ניסיונות לחזור למשחק. מורן רוט, שספג קללות ושריקות בוז מהקהל המקומי שלא אהב את המעבר שלו לירושלים, היה חלש מאוד וסיים ללא נקודות, ויחד עם הקשיים של עומאר סניד, שלא התאמן באופן סדיר השבוע ונראה לא מחובר, לירושלים לא היה סיכוי.

מהלך המשחק

גודס השאיר את עומאר סניד על הספסל בפתיחה, ועלה עם מורן רוט, טימי באוורס, שרון ששון, רוג'ר פאוול וארז מרקוביץ' בחמישייה. מנגד פתחה חולון עם החמישייה הקבועה שלה, עם ליאור ליפשיץ, לואיס פלורס, דרון וושינגטון, כריס ווטסון וקרתיס ווית'רס.

המקומיים היו מאוד אגרסיביים בפתיחה וכל החמישייה של דני פרנקו כבר עלתה על לוח הקלעים אחרי שלוש דקות, כשמנגד שלשות של ששון ובאוורס שמרו את ירושלים בתמונה ובפיגור סביר של 11:6. גודס הזעיק פסק זמן, אבל ההתלהבות החולונית רק גברה, ואחרי סדרת דאנקים מול ההגנה הרופסת של האורחים קפץ היתרון החולוני ל-6:23.ירושלים ניסתה להמתיק את הגלולה, אבל וושינגטון לא ריחם עם 16 נקודות מהירות וחולון הובילה 17:35 בסיום הרבע הראשון.

ברבע השני התהפכו היוצרות, כשירושלים הייתה הקבוצה היותר אגרסיבית ורצה ל-0:7 בפתיחת הרבע. הפעם היה תורו של פרנקו לקחת פסק זמן מהיר, אבל המשחק של חולון נותר מבולגן וירושלים המשיכה לרוץ עד לפיגור של 35:29 בלבד. יהוא אורלנד קם מהספסל וסיפק שתי צלפות חשובות שהחזירו את המומנטום לחולון, שרצה 0:9 וירדה להפסקה ביתרון 35:48.

ששון לקח פיקוד בירושלים שניסתה לנגוס ביתרון בפתיחת הרבע השלישי, אבל פלורס דאג להחזיר את הפער ל-41:58. התעוררות של מרקוביץ' הכניסה תקווה מסוימת בירושלים, אבל אז ספג ששון, הטוב בשחקני האורחים, עבירה רביעית, והמומנטום חזר לצהובים, שסגרו את הרבע השלישי ביתרון 55:69. הרבע הרביעי כבר היה לפרוטוקול בלבד, ואחרי שלשה של וושינגטון שהגדילה את הפער לעשרים נקודות שלחו שני המאמנים את המחליפים שלהם לגארבג' טיים, ובסיום ניצחה חולון 69:90.

קלעו לחולון: לואיס פלורס 24 (7 אסיסטים, 6 ריבאונדים), דרון וושינגטון 22 (10 ריבאונדים), יהוא אורלנד 13, כריס ווטסון 8, בריאן טולברט 7, אורי קוקיה 6 (8 ריבאונדים), קרטיס ווית'רס 4.

קלעו לירושלים: שרון ששון 19, ארז מרקוביץ' (9 ריבאונדים) וטימי באוורס 11 כל אחד, יובל נעימי 10, עומאר סניד 8, אדם הלסקה 7 (9 ריבאונדים), רוג'ר פאוול 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully