וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירס: "לא נהרוג את עצמנו בשביל יתרון ביתיות"

בוסטון הפצועה מתכוננת לפיניש של העונה הסדירה, פול פירס סבור שיש לאפשר לשחקנים לחזור בשקט: "נוכל לקחת אליפות גם בדרכים"

בוסטון מתחילה להיות לחוצה לקראת הפלייאוף הקרב ובא (במהירות רבה מדי), כשרשימת הפצועים של האלופה ממשיכה להדאיג את דוק ריברס. קווין גארנט נעדר כבר עשרה משחקים ודוק ריברס אמר ש"הוא אמור לחזור מתישהו בשבוע הבא", רג'ון רונדו כבר החמיץ שני משחקים (שני הפסדים), ויחד עם גלן בייבי דייויס, בריאן סקאלבריו וטוני אלן - משימת שחזור האליפות נראית הרבה יותר מורכבת מהעונה שעברה.

אשתקד, כזכור, בוסטון סיימה ראשונה במזרח (בהפרש של שבעה משחקים מהשנייה דטרויט) ויכלה במשחקים האחרונים של העונה הרגילה לאפשר לשחקניה לנוח - דבר שהתברר כקריטי מול יריבותיה במרתון המתיש של הפלייאוף. השנה היא בפיגור שני משחקים וחצי מול קליבלנד המשתפרת (וכמובן מול הלייקרס), כשגם אורלנדו נראית בשלה למאבקים צמודים בפלייאוף. דוק ריברס, אם כך, בדילמה כיצד לנהוג עם קבוצתו.

"בין אם נזכה ביתרון הביתיות או לא, הדבר העיקרי מבחינתנו הוא להיות בריאים", אומר פול פירס, "אנחנו מועדון מלא ביטחון, וגם אם נצטרך להיות בדרכים בפלייאוף, עדיין נוכל להשלים את העבודה. זה יהיה מטופש אם שחקנים שלנו ישחקו על רגל אחת כדי לזכות ביתרון ביתיות ויגיעו הרוגים לפלייאוף, זה פשוט לא הגיוני. עדיף שהפצועים שלנו ייקחו את הזמן ויחלימו לחלוטין. זה עוד ישתלם לנו בעתיד".

"כל שנה שונה מקודמתה", מסכם דוק ריברס, "והשנה זה לא נראה טוב כמו בשנה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully