וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: מוכנים להכרעה

חיפה ספגה הפסד שני ברציפות, 36:32 לליונס, רגע לפני שהפלייאוף מתחיל. ביג בלו ליונס הזיעה לפני שעברה את הקינגס 22:26

הפוטבול בישראל תפס את מרכז הבמה בסוף השבוע, עם שתי רעידות אדמה קטנות לקראת סוף העונה הרגילה השנייה של ליגת הפוטבול על שם קראפט. תמונת האליפות מתחילה להתבהר, כשביום חמישי נעצו "ביג בלו" ליונס מסמר נוסף בתקוות של "בלו סאן מיוזיק" קינגס למשחקי ההכרעה עם ניצחון 22:26. אצל האנדרדוגס החיפאים משהו לא טוב קורה עם הפסד שני ברצף, כשנכנעו ל"דאנסינג קאמל" פיונירס 36:32 ואיבדו להם את המקום הראשון.

הפיונירס, שמסיימים את העונה הרגילה עם מאזן 1:7, המשיכו את רצף הניצחונות שהיה להם מתחילת העונה, למעט אותו הפסד רחוק נגד "ריל האוסינג" אנדרדוגס, עם ניצחון 32:36. ביום שישי, הפיונירס דחפו את הכדור יותר מדי פעמים ללוע החיפאים והגנת האנדרדוגס פשוט לא יכלה להם. "דנסינג קאמל" זכו להופעה מצוינת מטל בראון ושמואל אוניל והצליחו להמיר לשתי נקודות שלוש פעמים ואילו החיפאים, שפתאום נראים אנושיים, הצליחו לעשות כן רק פעם אחת.

זה היה משחק שני ברציפות שבו התקפת הריצה של חיפה קירטעה, עם 42 יארד ב-16 ניסיונות של ליאור סובוטניק ו-67 יארד בסך הכל על הקרקע. איתי אשכנזי היה יעיל עם 18 מסירות מתוך 28 ל-165 יארד וט"ד, אבל זרק לשתי החטיפות הראשונות שלו במשך כל העונה. כאמור, ההפסד הוא השני ברצף ל"ריל האוסינג" אחרי רצף של שישה ניצחונות מתחילת העונה, שבהם דרסה הקבוצה את כל מי שעמד בדרכה. משחקי הכרעה עם רצף של שני הפסדים במשחקים האחרונים לא נראים כמו משימה פשוטה, והעסק מסתבך כאשר מביאים בחשבון שהם צריכים לשחק מול הליונס, שהיסטורית די עשו להם את המוות.

הקינגס הפסידו לליונס 26:22, למרות שיצאו בהתלהבות למגרש. הם עלו ל-6:14 ברבע השני, אבל ביג בלו חזרו לשלוט במשחק עם שלושה ט"ד ברצף וסייפטי, ועלו ל-14:26. למרות שלקינגס הייתה הזדמנות אחרונה לנצח לאחר שצימקו, שמרו הליונס על האנדזון ורשמו ניצחון בסיום. הליונס צברו שיא עונתי של 326 יארד בהתקפה, ברובם בזכות תצוגת מופת של באומן, שמסר לט"ד ורץ לעוד שניים.

"ביג בלו" ליונס יתמודדו מול "מייקס פלייס" סברס במשחק האחרון לעונה, כשהתקוות של הקינגס מונחות על הכף. המשחק יתקיים ביום שישי ב-12:30 באצטדיון קראפט. לאחר מכן יתקיימו משחקי ההכרעה.

הטבלה:

1. פיונירס 1:7
2. אנדרדוגס 2:6
3. ליונס 3:4
4. סברס 6:1
5. קינגס 7:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully