וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: עדיף מאוחר מאשר לעולם לא

15.3.2009 / 13:35

בקרית שלום מרוצים מהיכולת של טומאסיץ' מול הפועל פ"ת, כמו גם מהשיפור אצל שפונגין. אסוס עשוי להחליף בהרכב את ג'ונסון

הרבה מאוד לחץ השתחרר אמש (שבת) במכבי תל אביב לאחר הניצחון 1:2 באורווה נגד הפועל פתח תקווה. בקרית שלום מאמינים שניתן יהיה לצאת לדרך חדשה, אולם מילת המפתח כעת היא המשכיות, ואף אחד במועדון לא מעז להסתנוור משלוש הנקודות שהגיעו אתמול אחרי שלושה הפסדים רצופים בליגה.

בצוות המקצועי וגם בהנהלת המועדון דיברו על משחק הקרבה ועל מחויבות שהציגו השחקנים, כאשר מלבד גיז'רמו ישראלביץ', שפרח בקישור הקדמי והצטיין במשחק, קטפו הבוקר שבחים גם שחקנים נוספים ביניהם הבלם איגור טומאסיץ', שהיה מצוין בהגנה, והמגן יובל שפונגין, שהציג את אחד ממשחקיו הטובים בתקופה האחרונה. שחקן נוסף שקיבל מילים טובות הוא הקשר ג'ונתן אסוס, שחזר מהשעיה לאחר מספר שבועות בהם היה מחוץ לסגל ונכנס כמחליף במחצית השנייה. אסוס נראה נמרץ מאוד וייתכן שכבר במשחק הקרוב, מול הכח עמידר רמת גן בוינטר, הוא יפתח בהרכב על חשבונו של דולי ג'ונסון שממשיך לאכזב.

המגן אורי שטרית היה אמור לפתוח אמש בהרכב, אולם גבו נתפס במהלך החימום שלפני המשחק ושרן ייני הוזעק לעמדת המגן השמאלי. שטרית, שנצטווה לנוח עד יום שלישי, נאנק מכאבים גם במהלך הלילה והיום הוא יעבור בדיקות וטיפולים על ידי הצוות הרפואי במועדון. כמו כן בקבוצה ממתינים לתוצאות הבדיקה בברך שערך הבלם ליאור ז'אן, שאומנם חש בטוב אמש, אולם הצוות הרפואי לא רוצה לקחת את הסיכון מחשש שהפגיעה תחמיר.

עמנואל מאיוקה שלא היה אמור להיות בסגל, התלבש בסופו של דבר וישב על הספסל כדי להשלים את רשימת ה-18.

במכבי מקווים לצבור נקודות במשחקים הקרובים ולהבטיח כמה שיותר מהר את ההישארות בליגה. המנג'ר אבי נמני התייחס לנושא אמש בסיום המשחק ואמר: "השאיפה שלנו היא בכלל לא להיכנס לסרטים של מאבקים בתחתית. באופן טבעי אנחנו רוצים להסתכל קדימה ולהגיע למצב שבו נוכל להתכונן בשקט לעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully