וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול מבקשת לא לשחק ביום השנה לאסון הילסבורו

האדומים יבקשו מאופ"א לכבד את היום בו קרה המאורע הטראגי לפני 20 שנה. בניטז קבע מטרה: לנצח עד סוף העונה. ג'רארד: "טורס קוסם"

ליברפול שוב חולמת. הניצחון הגדול 1:4 באולד טראפורד על מנצ'סטר יונייטד העלה את המוטיבציה באנפילד, שם מאמינים שאפשר לזכות באליפות ראשונה מאז 1990. המנג'ר הספרדי, רפא בניטז, יצא מגדרו: "ניצחנו את ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד באותו שבוע. אם עשינו את זה, אנחנו יכולים לנצח כל אחד. אם להיות מציאותי, אנחנו צריכים לנצח את כל תשעת המשחקים הנותרים".

בליברפול חגגו את הניצחון הגדול ביותר על היונייטד מאז 1936, אך הפער בצמרת הצטמצם בסך הכל לארבע נקודות כשלשדים האדומים משחק חסר. "יש לנו יותר ביטחון ויותר אמונה כעת שאנחנו קרובים יותר. יהיה קשה, אבל אפשר לעשות את זה. לעולם אין לדעת מה יקרה בכדורגל, במיוחד כשאנחנו מכירים את הניסיון והאיכות של יונייטד", המשיך בניטז.

הספרדי התייחס לשילוב הנפלא בין פרננדו טורס לסטיבן ג'רארד, שבשל פציעות שיחקו יחד רק תשעה משחקים העונה. "מובן שהם שחקני המפתח שלנו. כשהם על המגרש, שאר השחקנים מקבלים יותר ביטחון".

אגב ג'רארד, הקפטן שהשלים שבוע חלומי עם צמד מול ריאל ועוד שער באולד טראפורד, נשמע בטוח הרבה יותר ופרגן ל"אל ניניו": "הוא קוסם. אף אחד לא יתווכח איתי שמדובר בחלוץ הטוב בעולם. אם הוא יהיה כשיר עד סיום העונה, הפיניש יהיה מרתק. אני מאמין שאם הוא היה משחק יותר משחקים העונה, היינו קרובים יותר או אפילו לפני יונייטד בטבלה".

גם למנג'ר ארסנל היה הסבר לניצחון הגדול של ליברפול. "יונייטד שיחקה הרבה משחקים מאז פתיחת השנה, וכן, אפשר להגיד שהם נראו עייפים מול ליברפול", טוען ארסן ונגר, "אפשר היה לראות שליברפול התרעננה מעט בשבוע שעבר כשהינוייטד שיחקה במסגרת הגביע, וגם היה לה יום מנוחה אחד יותר. הטעויות של שחקני היונייטד נראו כאילו הן נגרמו מעייפות. כן, אני חושב שהמאבק על התואר פתוח לחלוטין".

ליברפול מבקשת לא לשחק ביום השנה לאסון הילסבורו

ליברפול והקפטן שלה סטיבן ג'רארד מבקשים מאופ"א לא לשחק ב-15 באפריל בגומלין רבע גמר ליגת האלופות, כיוון שביום זה חל יום השנה ה-20 לאסון הילסבורו.

ביום שישי תיערך הגרלת רבעי הגמר של האלופות. המשחק הראשון של שלב הרבע אמור להתקיים ב-7-8 בחודש אפריל, כאשר משחקי הגומלין ייערכו שבוע אחר כך, ב-14-15. אם האדומים יוגרלו לשחק ב-15 הם מבקשים מבעוד מועד מהגוף המנהל של הצ'מפיונס לא לשחק באותו יום, וזאת על מנת לכבד את יום השנה למאורע הטרגי שהתרחש לפני שני עשורים, בו נספו 96 אוהדי ליברפול.

"אנחנו מקווים שאופ"א", אמר ג'רארד, "תפעיל שיקול דעת והיגיון. אנחנו עדיין מחכים להחלטה שלה בעניין. זה יום שהמועדון צריך לנצור את אלו שנהרגו". הקפטן האדום התייחס גם באופן אישי לאסון: "אני תמיד אזכור את האסון בגלל שאיבדתי שם קרוב משפחה, בן דודי".

כזכור, האסון הקשה התרחש זמן קצר לפני תחילת משחק חצי גמר הגביע האנגלי של האדומים נגד נוטינגהאם פורסט. אוהדי ליברפול התקבצו ביציע מאוכלס לעייפה באיצטדיונה של שפילד וונסדיי, כאשר 96 מהם נקטלו באותו מאורע טראגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully