וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן בילבאו זועם: "השופט בא עם תוכנית למשחק"

מאמן בילבאו לא נרגע מהשיפוט אחרי ה-5:2 מול ריאל מדריד. ראמוס: "התוצאה שיקפה את עליונותנו". הערב: אלמריה-ברצלונה (22:00, 5+ לייב)

ריאל מדריד הראתה אתמול (שבת) עוצמה יוצאת דופן בניצחון הענק 2:5 על אתלטיק בילבאו. ארבעה ימים אחרי ההשפלה באנפילד וההדחה מליגת האלופות, הבלאנקוס הפגינו עליונות מוחלטת והעבירו את הלחץ לברצלונה, שתתארח אצל אלמריה (22:00, שידור חי ב-5+ לייב).

"התוצאה הסופית שיקפה את העליונות שלנו", אמר המאמן, חואנדה ראמוס והוסיף: "אחרי האכזבה מול ליברפול, היינו הרבה יותר רגועים". מי שבלט במשחק היה "הצייד", קלאס יאן הונטלאר, שכבש פעמיים והעלה את מאזנו לשישה שערים בחמשת המשחקים האחרונים: "התקרבנו למרחק שלוש נקודות מברצלונה וברור שיש לנו סיכוי לזכות באליפות". איקר קסיאס הוסיף: "לא נוותר על התואר".

מנגד, לבילבאו היו טענות קשות לשופט, שהרחיק את פרננדו יסטה (על פגיעה באיקר קסיאס) וכן את איבן ולז, שישב על הספסל, ואת עוזר המאמן, לוסיאנו מרטין. בבילבאו טענו כי קסיאס התגרה ביסטה וכי ההרחקה הייתה מוטעית. קסיאס אישר כי יסטה לא פגע בפניו, אך טען כי הדחיפה חייבה אדום.

"האוהדים והשחקנים כועסים מאוד. השופט הגיע לכאן עם תוכנית", אמר המאמן חואקין קפארוס ותקף גם את חואנדה ראמוס: "הוא טוען שהוא לא משפיע על שופטים, אבל כל השבוע הוא התלונן על הגול בליברפול ודיבר על כמה השופטים באירופה שונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully