וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן-וולס: פדרר נשאר, יאנקוביץ' הלכה

השוויצרי ניצח 6:7, 4:6 את מרק ז'יקל, ויתמודד בסיבוב השלישי נגד קרלוביץ’. הסרבית הפסידה לפאבילוצ’נקובה 2:0, גם דמנטייבה בחוץ

רוג'ר פדרר ממשיך לחמם מנועים בדרך למפגש האפשרי עם רפאל נדאל בגמר טורניר אינדיאן-וולס. הלילה (בין שבת לראשון) הפנומן השוויצרי עלה לסיבוב השלישי בטורניר הקליפורני, כשניצח בסיבוב השני את מרק ז'יקל הצרפתי 6:7 (4:7), 4:6. פדרר יתמודד בשלב הבא נגד הענק הקרואטי, איבו קרלוביץ', שגבר על האוקראיני סרגיי סטאקובסקי 4:6, 2:6.

פרננדו ורדאסקו הספרדי המשיך אף הוא לסיבוב השלישי, כשניצח את הברזילאי תומס בלוצ'י 5:7, 1:6. ורדאסקו יפגוש בשלב הבא את הצרפתי רידאר גאסקה, שניצח את בן ארצו מייקל לודרה 4:6, 0:6. הבריטי אנדי מארי חלף על פני הספרדי אלברט מונטנס בעזרת 5:7, 3:6, ןיתעמת בסיבוב השלישי עם הצרפתי פול הנרי-מתיו, שניצח 4:6, 7:6, 4:6 את האיטלקי פוטיטו סטרסה. הקרואטי איבן ליוביצ'יץ' עבר את בן ארצו מריו אנצ'יץ' לאחר שהאחרון פרש במהלך המערכה הראשונה (במצב של 3:3). בשלב הבא יתמודד ליוביצ'יץ' נגד ג'יל סימון הצרפתי.

הצ'יליאני פרננדו גונזלס גבר בקרב מסקרן על לייטון יואיט 6:4, 2:6, 3:6, והעפיל שלב. האמריקאי ג'יימס בלייק לא מעד נגד יארקו ניימינן הפיני עם ניצחון 3:6, 7:6, 3:6. השבדי רובין סודרלינג סיים את דרכו בטורניר לאחר שהפסיד 6:4, 7:6 לאקוודורי ניקולס לאפנטי. ג'ו-ווילפריד צונגה העפיל שלב אחרי 5:7, 3:6 על הרוסי טיימוראז גבאשווילי. טומי רוברדו הספרדי ניצח 1:6, 4:6 את הרוסי איגור קוניצין.

ילנה יאנקוביץ' עוברת תקופה רעה. הסרבית, לשעבר מדורגת ראשונה בעולם, הודחה מאינדיאן-וולס אחרי שהפסידה 6:4, 6:4 לרוסיה אנסטסיה פאבילוצ'נקובה במסגרת הסיבוב השני. "אני נאבקת כרגע למצוא את סגנון המשחק שלי, ולמצוא את הביטחון. אני לא ברמה הרגילה שלי". יאנקוביץ' היא לא היחידה ששיחקה מתחת לרמתה הרגילה ומצאה עצמה בחוץ. זוכת מדלית הזהב באולימפיאדת בייג'ינג, הרוסיה הנאווה אלנה דמנטייבה, הודחה אף היא לאחר שנוצחה 7:6, 2:6, 6:1 על ידי הצ'כית פטרה קטקובקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully