וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הוד השרון השוותה ל-1:1 מול כפ"ס

קבוצתו של ישראל חילו הציגה משחק לחימה וניצחה בבית ב-5 מערכות. מכבי ת"א ניצחה 0:3 את מטה אשר והגדילה את הפער בסדרה שלה ל-0:2

הערב (שבת) נערך המשחק השני בסדרות חצי גמר הפלייאוף בליגת העל לגברים בכדורעף, כשמכבי תל אביב את הפער בסדרה שלה מול מטה אשר, בעוד הוד השרון השוותה את הסדרה שלה עם כפר סבא ל-1:1. הדאבליסטית הצפינה אל היכל הספורט נעמן, כדי לפגוש שם את הפועל מטה אשר, לעיני 350 צופים. המארחת הגיעה למשחק עם חמישה ניצחונות בית רצופים, אך עם מאזן של 5:0 העונה מול תל אביב ופיגור 1:0 בסדרה. בנוסף, חסרה מטה אשר את הליברו גיא שמאי, שהורחק במשחק הקודם, ובמקומו עלה לשחק תומר כץ.

תל אביב פתחה את המשחק חזק כהרגלה וניצחה את המערכה הראשונה ללא קושי, 15:25. נראה שהפתיחה הזו עוררה את מטה אשר, שהשתפרה משמעותית והובילה בחלקים גדולים של המערכה השנייה. לקראת השלבים המכריעים של המערכה הובילו המארחים כבר 19:21 ונראה כי הם בדרך לקחת את המערכה הזו, אך תל אביב הפכה את התוצאה, ניצחה שוב, 21:25 ועלתה ל-0:2 במערכות. המערכה השלישית הייתה צמודה עוד יותר. מטה אשר נהנתה ממשחק טוב של עידו כהן ואף זכתה בנקודת מערכה, 23:24. גם כאן הראו שחקני הדאבליסטית הרבה אופי, חזרו מפיגור וניצחו 24:26 ו-0:3 בסיום ועלתה ל-0:2 בסדרה. בשורות תל אביב הצטיינו שון פייגה וסרגיי ז'יבולוז'ני.

באולם בהוד השרון נפגשו מכבי הוד השרון והפועל כפר סבא, כשהאורחים מובילים בסדרה 0:1. כ-500 צופים זכו לראות משחק צמוד מאוד בין שתי הקבוצות. שחקניו של ישראל חילו עלו ראשונים על הלוח וניצחו את המערכה הראשונה 19:25. במערכה השנייה ניצחה כפר סבא 23:25 ובשלישית הייתה זו שוב הוד השרון, שניצחה באותה תוצאה. גם כאן לא וויתרו חניכיו של שגיא ברעם וחזרו לשוויון 2 במערכות, עם 19:25 ברביעית. המערכה המכרעת הייתה צמודה עד הסוף, כשהוד השרון מנצחת בסיום 13:15 ומשווה ל-1:1 את הסדרה. בשורות הוד השרון בלט פבל יורקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully