וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הגיע הזמן טו-לוז

מונאקו הנחילה הפסד ראשון לטולוז אחרי 12 משחקים, כשגברה עליה 2:3 עם שער בתוספת הזמן. קון - ליל 1:0. בורדו שלישית אחרי 1:2 על ניס

המחזור ה-28 בליגה הצרפתית יצא לדרך הערב (שבת), כשעיני כל נשואות בכלל למשחק הנועל מחר, בו תארח פריס סן ז'רמן את מארסיי לקלאסיק הגדול, שהעונה חזר למקומו הטבעי כקרב צמרת. גם האלופה ליון תשחק מחר מול אוקזר, ובינתיים קיבלו קבוצות כמו טולוז, ליל וראן הזדמנות לצמצם פערים.

טולוז של אלן קזאנובה יצאה למונאקו ורשמה שם הפסד ראשון לאחר 12 משחקים, כשנכנעה לשער של איגור לולו בדקה ה-90 ונוצחה 3:2. ליל נצמדה אליה עם 0:1 קטן על קון המידרדרת שנמצאת מתחת לקו האדום, וראן חילצה תיקו 2:2 בלה מאן, עם שער של מוסא סו בדקת הסיום. במשחק האחרון של היום ניצחה בורדו את ניס 1:2 ועלתה זמנית למקום השלישי.

מונאקו - טולוז 2:3

כשהיא ללא הפסד מאז נובמבר (12 משחקים) ונחשבת כמועמדת המפתיעה בין חבורת הצמרת, יצאה טולוז לנסיכות כדי להמשיך את רצף ההצלחות. בדקה ה-26 השיגה טולוז את מבוקשה, כשמלך שערי הליגה, אנדרה פייר ג'יניאק, העלה את מאזנו ל-17 כיבושים. 13 דקות חלפו וההגנה הטובה בליגה נכנעה לשער שיוויון מרגלי פרדריק נימאני.

טולוז שוב עלתה ליתרון, כשהקפטן הארגנטינאי מאורו סטו נגח את שער הניצחון בדקה ה-68. אבל הקפטן בצד השני, פרנסואה מודסטו, התקנא בעמיתו ואף האפיל עליו עם שער נהדר במספרת בדקה ה-75. אקורד הסיום הדרמטי היה של איגור לולו מחוף השנהב, שכבש בתוספת הזמן את שער הניצחון של מונאקו.

לה מאן - ראן 2:2

החניכים של גי לאקומב הגיעו כשהם במקום השישי בטבלה וקיוו לניצחון קל על לה מאן חסרת היציבות. ז'רום לרואה חזר לסגל אחרי חודש היעדרות, אבל ראה מהספסל את קבוצתו נקלעת לפיגור כפול כבר אחרי 18 דקות. תורסטן הלסטד כבש בדקה השנייה וז'רביניו הכפיל במבצע אישי נאה. ראן לחצה במחצית השנייה וצימקה מרגלי המחליף ז'ירס אקוקו, שירה כדור מצוין לרשת של יוהאן פלה בדקה ה-75. גם במשחק הזה נכבש שער בדקה האחרונה, כשמחליף נוסף, מוסא סו, השווה עבור ראן.

קון - ליל 1:0

"אנחנו לא במשבר", ניסה נשיא קון, ז'אן פרנסואה פורטן, להרגיע את הרוחות סביב הקבוצה שלא ניצחה מאז ה-22 בנובמבר. גם הנשיא ידע שמול הקבוצה שהדיחה את ליון מהגביע וגברה עליה מספר ימים אחר כך גם בליגה, יתקשו שחקניו להשיג את מלוא הנקודות. אחרי מחצית ראשונה שקולה ומאופסת הגיע השער המנצח של ליל, כשמישל בסטוס הברזילאי הנפלא נגח לרשת של ונסן פלנטה בדקה ה-60.

בורדו - ניס 1:2

הקבוצה של לורן בלאן היתה צריכה להסתדר ללא הכובש המצטיין שלה, הארגנטינאי פרננדו קאבנאגי, ועשתה זאת, בזכות שערים של מרואן שאמאק בדקה ה-18 ושל קרלוס הנריק בדקה ה-47. חביב במוגו צימק זמנית לניס עם פנדל בדקה ה-24. בורדו עלתה זמנית למקום השלישי, בעוד ניס נותרה שמינית, רחוקה מדי מקרבות התחתית, אך גם לא קרובה למאבקים על אירופה.

נאנט - לוריין 1:1
לנאנט: גיראן אנדו (25). ללוריין: ז'רמי מורל (78)

ואלנסיין - לה האבר 2:3
לואלנסיין: ז'וזה סאז (41), ג'ונתן לאקור (75), יוהאן אודל (90). ללה האבר: פטר פרנקאר (24), קווין אנאן (81)

סושו - נאנסי 1:2
לסושו: ריאד בודבוז (13), וצלאב סברקוס (78). לנאנסי: יוסוף חאג'י (43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully