וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: צסק"א חגגה 20

אלופת אירופה ניצחה את דינמו מוסקבה איזורית 66:80 ושמרה על מאזן נקי מהפסדים בליגה. אולימפיאקוס השעתה את שחורציאניטיס לחודש

אחרי שסיימה את שלב הטופ 16 בצורה כמעט מושלמת, צסק"א מוסקבה ממשיכה לעשות כמעט כל מה שהיא רוצה גם בליגה. אלופת אירופה ניצחה את דינמו מוסקבה איזורית 66:80 ושמרה על המאזן המושלם בראשות הטבלה לאחר 20 מחזורים.

שחקניו של אטורה מסינה השתלטו על העניינים נגד היריבה מהמקום החמישי כבר ברבע הראשון אחרי שהובילו 14:27 לאחר עשר דקות של משחק. מכאן המשחק התנהל בצורה צמודה עד הסיום, אך הפער נשמר וצסק"א סיימה עם עוד ניצחון בדרך לתואר וכהכנה למשחק ההצלבה נגד פרטיזן בלגרד ב-24 למרץ.

מתיאס סמודיש סיים כקלעי המצטיין של צסק"א עם 15 נקודות, ארזם לורבק ואנדריי וורונצ'ביץ' קלעו 12 נקודות כל אחד, ניקולאוס זיזיס הוסיף 11. במשחקים נוספים בליגה: אוניקס קאזאן ניצחה את לוקומוטיב רוסטוב 51:81, אוראל גרייט גברה 67:69 על חימקי ואוניברסיטת אוגרה ניצחה 69:75 את סמארה.

וביוון הצרות עם סופוקליס שחורציאניטיס נמשכות, כאשר אולימפיאקוס הודיעה בסוף השבוע כי החליטה להשעות את שחקנה במה שהיא הגדירה כ"התנהגות בלתי מקצוענית" למשך חודש ללא קבלת שכר. ב-13 משחקים בליגה, 'בייבי שאק' קלע בממוצע 5.2 נקודות למשחק הוריד רק 1.7 ריבאונדים וגם במשחקי היורוליג הממוצעים שלו לא הרבה יותר טובים (4.8 נקודות למשחק, 1.8 ריבאונדים).

בספרד, מלאגה נראית כמי שמתאוששת מההדחה מהטופ 16 של היורוליג לאחר שניצחה את סראגוסה בחוץ 64:74 ובכך עלתה למקום השני על חשבונה של ברצלונה, שתשחק מחר נגד מנורקה. 20 נקודות של בוניפאסה אנדונג יחד עם עוד 15 של ברנרדו רודריגז סידרו למלאגה ניצחון מספר 18 העונה.

איציק אוחנון ממשיך לחמם את הספסל של לובן, והערב הפסידה קבוצתו בליגה הבלגית לפפינסטר 89:85. לובן כבר הוליכה ב-8 נקודות במחצית, אבל אז עשתה פפינסטר קאמבק מרשים ברבע השלישי, ועלתה ליתרון אותו לא שמטה עד לסיום. בנקס הוליך את קלעי פפינסטר עם 22 נקודות, מילר קלע 29 ללובן. אוחנון שיחק רק 6 דקות, לא קלע ומסר אסיסט בודד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully