וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: אנדריי הענק

וורונין כבש במשחקו השלישי ברציפות (עם קצת מזל), ב-0:1 של הרטה ברלין על באייר לברקוזן, קבוצתו לשעבר. באיירן גברה על בוכום 0:3

המחזור ה-24 בליגה הגרמנית נמשך היום (שבת) וסיפק, כרגיל, שערים רבים. המוליכה, הרטה ברלין, שמרה על מקומה בפסגה, אחרי ניצחון 0:1 קטן על באייר לברקוזן. באיירן מינכן התארחה בבוכום וניצחה 0:3, הופנהיים סיימה משחק שישי רצוף ללא ניצחון, אחרי 1:1 מול איינטרכט פרנקפורט. מנשנגלדבך ממשיכה במסע ההיחלצות שלה מהתחתית, אחרי ניצחון 2:4 על פ.צ. קלן. גל אלברמן שיחק 22 דקות וסחט את הפנדל שקבע את תוצאת המשחק. רוברטו קולאוטי ישב על הספסל ולא שותף. 4:4 בין האנובר לבורוסיה דורטמונד.

הרטה ברלין – באייר לברקוזן 0:1

אנדריי וורונין לא מפסיק לכבוש והרטה ברלין מתחילה להראות יציבות בליגה הגרמנית ההפכפכה. החלוץ האוקראיני של הרטה פגש את קבוצתו לשעבר, כבש במשחק השלישי הרצוף שלו, והשלים חמישה שערים בשלושת המשחקים האחרונים.

לפני המשחק הודה וורונין כי יש לו סנטימנטים ללברקוזן, אך ציין כי זה לא יפריע לו במשחק. האוקראיני עמד במילתו, כשכבש בדקה ה-50, וסייע להרטה לשמור על המקום הראשון גם במחזור הזה. החלוץ קיבל מסירה ונותר מול השוער, אך הבעיטה שלו פגעה בשוער וניתזה היישר לחזהו ומשם לשער. באייר לברקוזן השיגה ניצחון בודד בששת משחקיה האחרונים ונותרה אחרי ההפסד במקום השביעי.

בוכום – באיירן מינכן 3:0

הקבוצה של יורגן קלינסמן מחוררת רשתות באירופה, אך מתקשה לגלות יציבות בליגה. אחרי פגרת החורף חזרו הבווארים עם שלושה משחקים בהם לא ניצחו, ולמזלם גם קבוצות הצמרת האחרות לא הראו יציבות.

אחרי ה-1:7 הגדול בליגת האלופות מול ספורטינג ליסבון, התארחה באיירן אצל בוכום, שהצליחה לברוח מהקו האדום עם 4 משחקים ללא הפסד. באיירן עשתה את העבודה, כשזה רוברטו העלה אותה ליתרון בדקה ה-32. פודולסקי החמיץ פנדל בדקה ה-43, אולם מארק פרצל מבוכום הורחק בדקה ה-48. פיליפ לאהם כבש את השני בדקה ה-60 ודמיקליס סגר את הסיפור עם שער בדקה ה-90.

פ.צ. קלן - בורוסיה מנשנגלדבך 4:2

הקבוצה של האנס מאייר רצתה לרכוב על המומנטום מהניצחון 1:4 על המבורג מהצמרת, ועשתה זאת עם רביעייה נוספת לשערה של קלן ממרכז הטבלה. גלן אלברמן עלה מהספסל בדקה ה-68, בעוד שרוברטו קולאוטי ישב על הספסל ולא שותף.

מייקל בראדלי האמריקאי פתח את מסכת השערים בדקה ה-25, וקרים מטמור עשה 0:2 לגלדבך בדקה ה-44. מיסו ברקו צימק ל-2:1 בדקה ה-64, אך רוב פרינד שוב הגדיל את היתרון 3 דקות מאוחר יותר. ברקו צימק שוב בדקה ה-82, אך מייקל בראדלי השלים צמד גם הוא בדקה ה-87 בפנדל אחרי שאלברמן סחט עבירה מקווין פצוני בתוך הרחבה. גלדבך נותה מתחת לקו האדום, אך נצמדה לבוכום שמעליה עם 22 נקודות.

איינטרכט פרנקפורט - הופנהיים 1:1

הסינדרלה של הסיבוב הראשון בצרות. הופנהיים לא הצליחה לנצח בפעם השישית ברציפות, עם 4 תוצאות תיקו רצופות. הופנהיים עוד הובילה בדקה ה-10 משער של קרלוס אדוארדו. אך מיקאל פינק הצליח להשוות בדקה ה-47 וקבע את תוצאת המשחק. לפרנקפורט זהו תיקו שלישי ברציפות, והיא במקום ה-12 עם 25 נקודות.

תוצאות נוספות:

קרלסרוהה - ארמיניה בילפלד 1:0
כבש: קרלו ג'אנקיץ' (86)

האנובר - בורוסיה דורטמונד 4:4
להאנובר: יירי שטיינר (42), ארנולד ברוגינק (49), מייק האנקה (80), מיקאל פורסל (84 בפנדל). לדורטמונד: אלכסנדר פריי (17 בפנדל ו-65), פלוריאן קרינגה (27 ו-62)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully