וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב פירסמה את סגל נבחרתה למכביה

את הנבחרת האמריקאית יובילו הפעם ג'ון שייר, שחקנה של מכללת דיוק, וטוד גולדן ממכבי חיפה. המאמן יהיה ברוס פרל ממכללת טנסי

ארבעה חודשים לפני טקס הפתיחה של המכביה ה-18, ובארצות הברית סיימו לגבש את נבחרת הכדורסל למשחקים. הקהילה היהודית בארצות הברית, שתשלח למכביה משלחת של כ-980 ספורטאים, מתייחסת ברצינות למעמד, וכדי להתקבל לנבחרת הכדורסל התקיימו מספר מבחני מיון בסופם נבחר הסגל שישחק ביולי בישראל.

המאמן של נבחרת ארצות הברית הוא ברוס פרל, מאמנה של אוניברסיטת טנסי, אשר הגיעה איתו בשנתיים האחרונות למעמד 16 הגדולות בליגת המכללות בארה"ב (סוויט 16). פרל בן ה-48 הוא מאמן ותיק בליגת המכללות, היה בעברו עוזר מאמן בבוסטון ובאיווה ומאמן ראשי בדרום אינדיאנה, וויסקונסין-מילווקי וכיום בטנסי. עוזרי המאמן של פרל, הם האריס אדלר שמשמש כעוזר מאמן באוניברסיטת לה סאל, ודאג גוטליב, ששיחק בעבר במכללת אוקלהומה סטייט ומשמש כיום כפרשן ברשת הטלוויזיה ESPN.

הנבחרת האמריקאית מורכבת בעיקר משחקני מכללות והבולט שבהם הוא ג'ון שייר, שחקן מוביל בדיוק והשלישי בטבלת הקלעים שלה העונה. חוץ ממנו יגיעו עם הנבחרת האמריקאית שחקני מכללות פחות מוכרים כמו פרל סטיבן (טנסי), דרק גלזר (אריזונה סטייט),, סטיבן גרובר (בראון), זכריה רוזן (פנסילבניה) ודן דילגרו (ניו המפשייר). כמו כן ישחקו בנבחרת האמריקנית גם טוד גולדן ממכבי חיפה, אנדרו פוגל שהתחיל את העונה בגבעת שמואל ולא המשיך, ג'פרי הורוביץ שמשחק בליגה השבדית, דסטין וילפייג שמשחק בליגה המכסיקנית ודניאל גרונפלד, ששיחק בעבר באוניברסיטת סטנפורד. (אביו ארני גרונפלד הוא נשיא קבוצת הוושינגטון ויזארדס, שחקן NBA בעברו ששיחק במכביה התשיעית בקיץ 1973).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully