וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי אס"א יוצאים לדרך ביום ראשון באילת

במוקד המשחקים יתחרה המדליסט האולימפי שחר צוברי נגד נמרוד משיח בגלשני הרוח. מוטי דניאל נגד שמעון אמסלם בטורניר הכדורסל

1,500 סטודנטיות וסטודנטים מכל רחבי הארץ יציפו את אילת, שם יפתחו ביום ראשון משחקי החורף ה-13 של אס"א. במסגרת האירוע, תיפתח ביום שני גם האליפות הבינלאומית ה-24 בגלשני מפרש על שם עופר בוצר. באליפות הגלשנים יתחרו המדליסט האולימפי שחר צוברי ומי שמהווה היום את יריבו המרכזי נמרוד משיח, וכן גולשים שיגיעו מירדן השכנה. נציגים מירדן יגיעו להתחרות גם בטניס ובאליפות ישראל הפתוחה בקארטה, שתתקיים גם היא במסגרת אליפות אס"א.

האליפות תפתח בראשון עם משחק הגמר של ליגת המכללות בכדורסל שיפגיש את המרכז האקדמי למשפט ועסקים רמת גן עם המכללה למנהל ראשון לציון. ברמת גן יבלוט הסטודנט למשפטים, כדורסלן מכבי תל אביב ונבחרת ישראל בעבר, מוטי דניאל. מהצד השני, תגיע המכללה למנהל עם המנהל המקצועי וכדורסלן הפועל תל אביב ונבחרת ישראל לשעבר, שמעון אמסלם.

הסטודנטים יתחרו ב-13 ענפי ספורט ובנוסף לאלה שהוזכרו יהיו תחרויות גם בקט רגל, כדור עף חופים, שחמט, אופני הרים, טניס שולחן, סקווש, טריאתלון עם האחים התאומים דן ורן אלתרמן, שחייה במים פתוחים וריצת שטח. האליפות תמשך עד יום רביעי ובנוסף לספורט יתקיים באילת גם כנס מנהיגות לסטודנטים בו יישא דברים גם אורח מירדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully