וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "השם שלי מוכר עיתונים, זה ידוע"

מנג'ר אינטר התייחס לפרשת התקיפה של אוהד מנצ'סטר יונייטד וסירב להוסיף. על ההדחה מהצ'מפיונס אמר: "יש לי אמון בשחקנים שלנו"

גם שלושה ימים אחרי, באינטר מסרבים להירגע מההדחה בשלב שמינית גמר ליגת האלופות. האלופה האיטלקית קיימה היום (שבת) מסיבת עיתונאים, ובראשה נתבקש המנג'ר, ז'וזה מוריניו, להתייחס לטענות אוהד מנצ'סטר יונייטד כי הפורטוגלי תקף אותו.

"אני לא מדבר על זה", אמר מוריניו בהחלטיות. "מוריניו מוכר הרבה, אתם יודעים את זה", הוסיף בהתייחס לעובדה שהשם שלו מופיע לעיתים קרובות בעיתונות האיטלקית. "כל מה שנכתב בתקשורת זה הכל סיפורים, מכיוון שהתקשורת רק רוצה למכור עיתונים". בכל מקרה, ביום חמישי הודיעה משטרת מנצ'סטר כי היא חוקרת את הטענות לפיהן מוריניו נתן אגרוף לאותו אוהד.

בהמשך מסיבת העיתונאים מוריניו גם דיבר על האכזבה כלפי האלופה לאחר ההדחה המוקדמת והוסיף שכשזכה עם פורטו בצ'מפיונס ב-2004, הקבוצה הפורטוגלית שיחקה פחות טוב מאינטר באולד טראפורד, ובכל זאת זכתה בתואר. "אני מרוצה מהדרך שבה הכל הולך. יש לנו קבוצה נהדרת של שחקנים ויש לנו אמון בהם".

אינטר, שנאבקת כעת על התואר באיטליה ומקדימה בשבע נקודות את יובנטוס, תארח מחר (21:30) את פיורנטינה, אך המאמן שלה לא מתרגש מהאפשרות שקבוצתו תאבד את התואר. "אני לא פוחד משום דבר, אני סומך על הקבוצה שלי והם יודעים מה קורה כשמודחים. אנחנו בדרך כלל לא מפסידים, כך שבעיות פסיכולוגיות לא רלוונטיות כאן".

  • עוד באותו נושא:
  • אינטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully