וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים של הפיסטונס הלך לעולמו

ביל דייוידסון, שקנה את הקבוצה ב-1974 ונבחר להיכל התהילה של הכדורסל האמריקאי, מת בגיל 86. קרי: "הוא באמת ובתמים דאג לשחקנים"

ביל דייוידסון, הבעלים של דטרויט פיסטונס, הלך הלילה (בין שישי לשבת) לעולמו בגיל 86. בריאותו של דייוידסון הידרדרה בהדרגה בשנים האחרונות, כשלמשחקי הבית האחרונים של הקבוצה הוא הגיע על כיסא גלגלים, והלילה הוא מת בביתו.

דייוידסון, שנולד למשפחה יהודית בדטרויט, היה חובב ספורט נלהב וב-1974 הוא רכש את הפיסטונס, שזכו מאז בשלוש אליפויות (1989, 1990 ו-2004). הוא השקיע כ-90 מיליון דולר מכיסו בבניית הפאלאס באובורן הילס, והחזיק במקביל בבעלות של קבוצת ה-WNBA דטרויט שוק וקבוצת ה-NHL טמפה ביי לייטנינג. בספטמבר האחרון הוא נבחר להיכל התהילה של הכדורסל האמריקאי. דייוידסון אף נחשב לפילנתרופ גדול, כשרק בשנות ה-90 תרם מעל ל-80 מיליון דולר, והיה אחד ממקימי "היכל התהילה היהודי" במישיגן.

"כולנו עצובים מאוד ממותו של ביל", אמר מאמן הפיסטונס מייקל קרי. "הוא היה בעלים נהדר שבאמת ובתמים דאג לשחקנים, למאמנים ולעובדים שלו. הוא לא ייזכר רק כבעלים גדול אלא גם כאדם גדול ששינה את חייהם של אנשים רבים".

אשתו של דייוידסון, קרן, תמלא את מקומו כבעלים של הפיסטונס יחד עם נשיא הקבוצה טום ווילסון.

האם אייברסון יושבת עד סיום העונה?

בינתיים ניצחו הלילה הפיסטונס את טורונטו 95:99 אחרי הארכה, והמשיכו במגמת השיפור שלהם מאז פציעתו של אלן אייברסון, כשריפ המילטון, שתפס מחדש את מקומו בחמישייה במקום AI, מככב עם 24 נקודות ו-16 אסיסטים.

אנטוני מקדייס, שפורח לאחרונה מחדש, אמר בסיום המשחק: "במשחקים כאלה אנחנו מרגישים כאילו אנחנו שוב הפיסטונס הישנים. אלה ששומרים אחד לשני על הגב, משחקים בחופשיות ונהנים. זה חזר להיות ככה פחות או יותר מאז שריפ חזר. הוא מארגן את המשחק כמו רכז אמיתי וגם קולע כמו שהוא יודע. יש לנו יותר ביטחון בעצמנו עם הארגיות שהוא מביא".

היכולת המשופרת של הבוכנות ללא אייברסון לא גורמת לצוות הרפואי של הקבוצה לנסות ולהכשיר את אייברסון הפצוע במהירות רבה מדי, ובעיר המכוניות אף העלו את האפשרות שאייברסון כבר לא ישוב למגרשים העונה לאור ההצלחה של חבריו לקבוצה בלעדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully