וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה והכח ר"ג נפרדו ב-0:0

השופט מנשה משיח קיפח את מכבי נתניה, שהייתה זכאית לבעיטת עונשין מ-11 מטר נגד הכח ר"ג, אך במקום זאת ספגה הרחקה של בן דיין. נתניה סיימה ב-0:0 ובכך מתרחקת מהצמרת

רק לפני מספר שבועות דיברו על מכבי נתניה כמי שעשויה אולי השנה לזכות באליפות. אחרי שבשנים האחרונות סיימה במקום השני, נתניה קיוותה לעלות מקום אחד גבוה יותר, אך כפי שזה נראה כרגע, הסיכויים לכך נמוכים, במיוחד לאחר שהקבוצה איבדה נקודות נגד הכח עמידר רמת גן וסיימה ב-0:0.

נתניה אולי הייתה זכאית לנצח, לאחר שטעות שיפוט של מנשה משיח מנעה ממנה בעיטת עונשין מ-11 מטר. דדי בן דיין הופל ברחבה על ידי ז'וסלן מאייבי, אך השופט דווקא ראה התחזות ושלח את בן דיין החוצה בכרטיס צהוב שני. כעבור שתי דקות גם אביב חדד מהכח הורחק בצהוב שני.

אבל אל תטעו. נתניה הייתה חלשה לאורך 90 הדקות, מיעטה לסכן את השער של מאייבי, מה שגרם ללא מעט מאוהדיה, שהגיעו לראות אותה תחת הגשם השוטף, לתסכול. בכך נתניה מתרחקת מהצמרת, שכן במידה ובית"ר ירושלים תנצח את הפועל תל אביב ביום שני, הצהובים ידרדרו למקום הרביעי. ומה עם הכח? לסגולים הייתה הזדמנות סוף סוף לצאת מהמקום האחרון, אך הנקודה הזו משאירה אותם בסוף הטבלה שבוע נוסף.

מהלך המשחק

דקה 15 - התקפה ראשונה מסוכנת במשחק הגיעה דווקא מהצד של הכח, כשהגבהה מדויקת מצד שמאל של חיים פונטרמולי מצאה את הראש של ג'וזף נואפור, שנגח לא מדויק החוצה.

דקה 32 - הגבהה של אלברטו בלאנקו מצד ימין לראש של דדי בן דיין הסתיימה בנגיחה לידיים של ז'וסלין מאייבי.

דקה 42 - נתניה הגיעה להזדמנות הטובה ביותר שלה במחצית הראשונה כשמסירה מצד שמאל של סיאבונגה נקוסי כמעט ומצאה את זפאטה, אלא שמאייבי הגיע קודם ועצר.

דקה 75 - פרנסמן זכה בכדור עומק מצוין מאבי כנפו המחליף, אך שחרר כדור מהיר שנעצר בקלות על ידי שוער הכח רמת גן.

דקה 76 - נתניה נזכרה להתקיף והמשיכה עם עוד פעולה יפה כשאיתי שכטר מסר לדדי בן דיין, ששחרר כדור לא חזק, אך מסוכן, ששוב נעצר אצל מאייבי.

דקה 77 - דדי בן דיין נפל ברחבה לאחר שמאייבי הפיל אותו, אך זכה לכרטיס צהוב שני ממנשה משיח, שלא היסס והניף את האדום בגין התחזות.

דקה 79 - אביב חדד ספג גם הוא כרטיס צהוב שני והורחק לאחר שביצע עבירה על שכטר.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר; קלמי סבן, לואיס מרין, גולן חרמון, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין; רביד גזל (דלה ימפולסקי 85), אלברטו בלאנקו, סיאבונגה נקוסי (שלו מנשה 61); איתי שכטר, אלברטו זפאטה (אבי כנפו 46).

הרכב הכח רמת גן: ז'וסלין מאייבי, עבדול קרים לוקמן (בני חדד 82), ישראל ראש, אביב חדד, איתן טיבי, חיים פונטרמולי, גל לוי (דידי אונגר 86), תמיר פור, עידן וייצמן, ברק בדש (עומר רפס 73), ג'וזף נואפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully