וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ובני סכנין נפרדו בתיקו 0:0

סכנין חילצה תיקו ממכבי פתח תקוה ללא ערן קוליק שלא עבר בבקרה וישב ביציע, וסיבכה את רוני לוי שרשם משחק חמישי ללא ניצחון

הסיבוב השלישי בליגת העל נפתח היום (שבת) בקול ענות חלושה עם תיקו 0:0 חלש ביותר בין מכבי פתח תקוה לבני סכנין. גם ההרכבים החסרים של שתי הקבוצות, הגשם הטורדני שירד באורווה ושעת הצהריים המונמנמת לא יכולים להצדיק את רמת הכדורגל הגרועה, וכל אחת מהן תהיה חייבת להשתפר כדי להשיג את מטרותיה.

המלאבסים, שחולמים על כרטיס לאירופה, לא ניצחו כבר חמישה משחקים וצברו רק שלוש נקודות מתוך 15 אפשריות. טל בן חיים ועומר דמארי שפתחו בחוד לא הצליחו לחפות על חסרונו של ליאור אסולין הפצוע, וגם כניסתו של פבלו בסטיאניני בדקה ה-58 לא עזרה.

בסכנין פתחו השבוע דף חדש עם החלפתו של אייל לחמן בערן קוליק, אבל בעיות ברישומו של המאמן החדש מנעו ממנו לעמוד היום על הקווים, והוא ראה מהיציע את קבוצתו מצליחה לצבור נקודה חשובה במאבקי התחתית, אבל לא מפגינה שיפור דרמטי ביכולת לעומת תקופתו של לחמן.

מהלך המשחק

דקה 15 - עומרי אלון, שפתח בשערה של סכנין במקום מאיר כהן, תפס בידו מסירה של שחקן סכנין בתוך הרחבה. עמאר בעט את הכדור החופשי הלא ישיר לפתח תקוה אבל לא הצליח לעבור את החומה.

דקה 57 - עמאר שוב ניסה להכניע את אלון, הפעם בבעיטה חופשית מחוץ לרחבה, אבל מצא את השוער הצעיר מוכן.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, אסמעיל עאמר, בובאן גרנצ'ארוב, מורד מגמאדוב, נאור פסר, אורי לוזון (רועי בקל 48), עומר בוקסנבוים, דני פרדה, לירן כהן (פבלו בסטיאניני 58), טל בן חיים, עומר דמארי (רוביל סרסור 72).

הרכב בני סכנין: עמרי אלון, עלי עותמאן, חיים בנון, מהראן אבו ריא, באסם גנאים, חאלד חלאילה, סרחיו נבואה, יניב לוזון (דיוניסיו מנדס 56), אחמד קסום, חמד גנאים (יחיאל צגאי 76), אובודו אוקוצ'ה (אושרי גיטא 85).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully