וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר בסיבוב השלישי באינדיאן וולס

הישראלית רשמה קאמבק ענק, וניצחה 6:1, 4:6, 5:7 את מריון ברטולי, שדורגה 10 בטורניר. יריבתה הבאה תהיה אנה צ'אקבטדזה

האם שחר פאר חזרה? סימנים לקאמבק של הטניסאית הבכירה של ישראל ראינו במפגש הפדרציה מול אוקראינה. זה המשיך בעוד ניצחון על קתרינה בונדרנקו בסיבוב הראשון באינדיאן וולס, אבל הערב (שישי), אפשר אולי לברך על המוגמר. פאר השיגה ניצחון ענק, 6:1, 4:6, 5:7 על מריון ברטולי הצרפתייה, המדורגת 10 בטורניר, והעפילה לסיבוב השלישי בטורניר היוקרתי. יותר מזה, היא הפגינה אופי ונחישות ויצאה ממשבר גדול לאחר מערכה ראשונה חלשה.

יריבתה הבאה של פאר תהיה אנה צ'אקבטדזה, המדורגת 19 בטורניר, שניצחה את בת ארצה הורסיה 3:6, 5:7 בסיבוב השני. לפני שנתיים בדיוק גברה פאר על צ'אקבטדזה בשמינית הגמר באינדיאן וולס, אבל בארבעת המפגשים האחרים בין השתיים ניצחה צ'אקי, המנסה גם היא להתאושש משנה גרועה במיוחד אשתקד. בשמינית הגמר עשויה פאר לפגוש את שותפתה לשעבר למשחקי הזוגות, ויקטוריה אזרנקה, שתשחק בסיבוב השלישי מול אלנה וסנינה הרוסיה.

פאר לא נכנסה טוב למשחק, נשברה כבר במשחקון ההגשה השני שלה והפסידה במערכה הראשונה 6:1. כשנראה שברטולי בדרך לניצחון מהיר, פאר התעוררה. במצב של 2:2 במערכה השנייה היא השיגה שתי שבירות רצופות ועלתה ל-2:5. דווקא כשהיא מגישה למערכה, נשברה פאר ובמשחקון ההגשה של הצרפתייה שבא לאחר מכן פספסה שלוש נקודות שבירה כדי לראות את היתרון שלה מצטמצם ל-4:5. במשחקון העשירי, פאר שוב הציגה את האופי החזק, חזרה מפיגור 30:0 כדי לזכות במערכה השניה כולה.

המערכה השלישית הייתה דרמטית. שתי השחקניות שמרו על משחקוני ההגשה שלהן, עד שפאר הצליחה לשבור ל-3:4, מיד כדי להישבר על האפס במשחקון הבא. אלא שפאר לא אמרה נואש והחזירה שוב שבירה. הפינג פונג נמשך, פאר נשברה ל-5:5, אבל נלחמה בשיניים ועלתה ל-5:6. הפעם פאר שמרה על משחקון ההגשה, ולמרות שפיגרה 30:0, השיגה ארבע נקודות רצופות עד לניצחון במשחק כולו.

לאחר מכן עלתה פאר לסיבוב השני בטורניר הזוגות יחד עם ג'יזלה דולקו הארגנטינאית, עם ניצחון 1:6, 4:6 על סניה מירזה ההודית וצ'יאה ג'ונג צ'ואנג מטייפה.

קונזצובה כבר בחוץ

על ההפתעה של משחקי הסיבוב השני הייתה חתומה אורסולה ראדוונסקה, אחותה הצעירה של אגניישקה, שהדיחה את המדורגת שישית, סבטלנה קוזנצובה, עם ניצחון 2:6, 6:4, 3:6. דינארה סאפינה, המדורגת ראשונה, ניצחה את הבולגריה צבטנה פירונקובה 6:7, 2:6. בת ארצה ורה זבונרבה (מדורגת 4) חלפה על פני צ'אן יונג יאן הטייוואנית עם 2:6, 2:6 חלק.

הפתעה נוספת נפלה כשקרלה סוארז נבארו הפסידה לאלכסה גלאץ' האמריקאית, שעלתה מהמוקדמות 6:3, 6:1. שאר המדורגות העפילו לסיבוב השלישי. קרוליין ווז'ניאקי גברה 1:6, 1:6 על טימאה בצ'ינסקי משוויץ. אמילי מורזמו עבדה קצת יותר קשה, אבל ניצחה 7:5, 3:6, 4:6 את אנה לנה גרונפלד. קאיה קאנפי האסטונית, יריבת ישראל בפדרציה, ניצלה את פרישת יריבתה הצרפתייה, וירג'יניה רזאנו, במצב של 6:7, 0:1 והעפילה אף היא. המדורגת חמישית אנה איבנוביץ' לא נתקלה בבעיות מול הבלארוסית אנסטסיה יאקימובה, וניצחה אותה 4:6, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully